ایران پرسمان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: روابط عمومی ها جریان اعتمادسازی در جامعه را تقویت کنند
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 - 09:36:54
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها جریان اعتمادسازی در جامعه را تقویت کنند، گفت: پاسخگویی مستمر به مخاطبان و کاهش فاصله میان مردم و مدیران کارکرد مهم و اصلی روابط عمومی در هر دستگاهی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در آیین تجلیل از روابط عمومی های سازمان های تابعه استان با بیان این مطلب اظهار کرد: روابط عمومی یکی از رکن های مهم در هر سیستمی است که بیان ماموریت های سازمان از کارکردهای اصلی آن است.
شیرخانی گفت: مخاطب روابط عمومی، جامعه و افکار عمومی است و سیاست روابط عمومی، گفت وگو و بر اساس اصول جامعه مدنی باید مردم از آنها آگاه باشند.
وی با بیان این که مسئولین روابط عمومی باید ضمن این که نگاه توسعه یافته ای داشته باشند، در هر شرایطی پاسخگوی مخاطبان باشند، اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان نماینده سازمان با مردم باید نگاه سازمانی داشته باشد.
وی گفت: روابط عمومی ها بازوان توانمند ادارات هستند و مشاورینی هوشمند و امین برای مدیریت هر سازمان نیز محسوب می شوند که در تصمیم سازی ها نقش کلیدی و راهبردی ایفا می کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: کارکرد اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارکردی اجتماعی است که ما را ملزم به تبیین جامع مسائل و اطلاع رسانی صحیح برای جامعه و کنشگران این عرصه می کند.
شیرخانی ادامه داد: کار روابط عمومی با هنر عجین شده و مسئولین باید به این جایگاه، نگاهی مدبرانه و هنرمندانه داشته باشند چراکه روابط عمومی یکی از ارکان اصلی هر سیستم هستند که به آن جایگاه و منزلت می دهند.
شیرخانی بر کمتر شدن فاصله بین مسئولین و مردم تاکید کرد و گفت: پاسخگویی به جامعه هدف باعث پویایی سیستم خواهد شد.
گفتنی است در این آیین که با حضور «شیرخانی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، ضمن تقدیر از مسوولان روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، بر اساس ارزیابی انجام گرفته، روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ایلام به عنوان برتر معرفی و از «آزاده خرم» مسوول روابط عمومی این اداره کل تجلیل شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/141757/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-ایلام--روابط-عمومی-ها-جریان-اعتمادسازی-در-جامعه-را-تقویت-کنند
بستن   چاپ