ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی: روابط عمومی صدای واحد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 - 11:31:36
وزارت رفاه
ایران پرسمان - نشست ویدئو کنفرانس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران کل و مسئولان روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، در این نشست مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان نقش و جایگاه روابط عمومی در توسعه اجتماعی گفت: روابط عمومی نقش کلیدی در تنظیم ارتباطات ایفا می کند و به عنوان هسته کلیدی نقش شفافیت و بولدکردن اخبار و هماهنگی با رسانه های ارتباط جمعی و مکتوب را بر عهده دارد.
میراحدحسینی ادامه داد: روابط عمومی حتماً باید در فضای مجازی نقش پررنگ‌تری داشته باشد و بتواند با ایجاد ارتباط سازنده میان مخاطبین به نقش اطلاع رسانی خود به خوبی عمل کند.
وی انتشار نشریه الکترونیکی را بعنوان یکی دیگر از کارکردهای روابط عمومی برشمرد و افزود: تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و سازمان‌های همکار اتفاق مبارکی است و می‌توان با هم افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل در معرفی خدمات و اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته نقش مهم و اثربخش داشته باشد.
همچنین در ادامه این نشست جابر دلجاوید مسئول روابط عمومی اداره‌کل با بیان ضرورت ها و انتظارات این حوزه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مدون برای مدیریت افکار عمومی، تغییر عملکرد و ساختار سنتی به قالب نوین، توجه به امر آموزش های کاربردی در راستای توانمندسازی مدیران روابط عمومی، ایجاد وحدت رویه، تنظیم قانون و ساختار و شرح وظایف برای روابط عمومی ها، تامین بودجه و اختصاص ردیف اعتباری مستقل، تدوین برنامه جامع توسعه ای و عملیاتی برای روابط عمومی ها را در جهت تقویت هم‌افزایی و توجه به ساختار سازمانی و جایگاه این حوزه را از مهم ترین مطالبات روابط عمومی برشمرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/141811/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-آذربایجان-شرقی--روابط-عمومی-صدای-واحد-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-است
بستن   چاپ