ایران پرسمان
دعوای گربه ها وسط برنامه زنده تلویزیونی!
پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 15:57:42
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / برنامه‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه هستند. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا ورود مهمانان ناخوانده مانند پرنده و گربه و قرارگرفتن در مقابل کادر دوربین تلویزیون، مانند اتفاقی که به تازگی برای یک خبرنگار فیلیپینی در وسط برنامه زنده رخ داد.
در حالی که «دوریس بیگونیا»، در یک ارتباط زنده تلویزیونی در حال صحبت با مجری برنامه بود ناگهان گربه‌های او در پشت سرش با هم درگیر شدند. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه وقوع این اتفاق جالب را نشان می‌دهد.
در این ویدئو در حالی که دوریس با دقت به صحبت‌های مجری برنامه گوش می‌کند تا به سوال او پاسخ دهد ناگهان دو گربه او در پشت سرش با هم درگیر می‌شوند. در این ویدئو دوریس در حالی که برای لحظه‌ای مضطرب شده، اما تلاش می‌کند خونسردی خود را حفظ کرده و مانع اختلال در این ارتباط زنده شود.
این ویدئو پس از انتشار در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از 2 میلیون بیننده داشته و 9700 بار نیز بازنشر شده است. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنت طنزی نوشت: «عجب لحظه‌ای را این دو گربه برای پرده برداشتن از اختلافات شدید خود انتخاب کردند، درست وسط برنامه زنده تلویزیونی!»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/143532/دعوای-گربه-ها-وسط-برنامه-زنده-تلویزیونی!
بستن   چاپ