ایران پرسمان
کادوی عجیب زن چینی برای همسر سابقش!
جمعه 2 خرداد 1399 - 18:11:33
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / اختلاف زناشویی در هر خانواده‌ای ممکن است وجود داشته باشد. بدون شک بسیاری از این اختلاف‌ها با گذشت یا اتخاذ یک راه حل اصولی مشترک قابل حل هستند.
برخی از این زوج‌ها تلاش می‌کنند برای جلوگیری از فروپاشی زندگی مشترک خود برای این اختلاف یا اختلافات راه حل پیدا کنند و برخی با بی توجهی به آن‌ها موجب عمیق‌تر شدن اختلافات و در نتیجه جدایی می‌شوند. مانند جدایی یک زوج جوان چینی که اقدام عجیب یکی از آن‌ها پس از این جدایی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.
این زن جوان چینی که پس از جداشدن به مدت 3 روز گریه می‌کرد برای نشان دادن حال و روز این سه روز خود به همسرش، دست به اقدامی عجیب زد. «ژائو»، که اهل شهر «زیبو» در استان شانگدونگ چین است 1 تن پیاز خریداری کرد و از فروشنده خواست تا آن‌ها را در مقابل درب خانه شوهر سابقش خالی کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین حدود 5 ساعت طول کشید تا تحویل دهنده پیاز‌های خریداری شده را در مقابل درب خانه شوهر سابق این زن خالی کند.
این زن همچنین یک یادداشت به فروشنده پیاز داد تا آن را نیز در پشت درب خانه شوهرش قرار دهد. در این یادداشت او نوشته بود: «تو باعث شدی من سه روز گریه کنم، حالا این جواب تو!» این زن به خبرنگاران نیز گفته بود اگرچه مطمئن نیست که شوهر سابقش با دیدن این صحنه به گریه بیفتد، اما او دلش از انجام این کار خنک شده است.
گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست شوهر سابق این زن با 1 تن پیازی که در مقابل درب آپارتمانش ریخته شده بود چه واکنشی از خود نشان داده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/143812/کادوی-عجیب-زن-چینی-برای-همسر-سابقش!
بستن   چاپ