ایران پرسمان
سردار جوانی: امروز قدرت رژیم صهیونیستی زیر سؤال رفته است
شنبه 3 خرداد 1399 - 12:11:22
ایران پرسمان - میزان / معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به قدرت گرفتن جبهه مقاومت طی 10 سال گذشته گفت: امروز به موازات افزایش قدرت نظامی و دفاعی گروه‌های فلسطینی و مجموعه‌های فعال در جبهه مقاومت، قدرت رژیم صهیونیستی به چالش کشیده شده و زیر سؤال رفته است.
سردار یدالله جوانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس امسال که فرمودند «جبهه‌ مقاومت رو به اقتدار و امیدِ فزاینده و جذب روزافزون عناصر قدرت پیش می‌رود و به عکس جبهه ظلم و کفر و استکبار روز به روز تهی‌تر و مأیوس‌تر و کم‌توان‌تر می‌شود» اظهار کرد: یکی از مهمترین شواهد میدانی که در دستیابی جبهه مقاومت به عناصر قدرت قابل مطالعه است در حوزه «افکار عمومی» است.
وی با بیان اینکه امروز حقیقتاً مسئله قدس یک مسئله جهانی شده است و روز قدس به یک نوع مسئله مورد توجه همه ملت‌ها تبدیل شده است، گفت: امروز نخبگان، محققان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم در همه سطوح و در همه کشورها، به نوعی با آرمان آزادی فلسطین و ابراز تنفر از رژیم صهیونیستی همراهی می‌کنند.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: فلسطین همچنان مظلوم است، اما تفاوت گذشته با امروز این است که امروز مسئله فلسطین به مسئله‌ای جهانی تبدیل شده است و ملت مظلوم فلسطین حامیانی در همه کشور‌های عالم پیدا کرده است.
سردار جوانی با بیان اینکه اساسا موقعیت امروز جبهه مقاومت با 10 سال پیش قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: توانمندی‌های امروز حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین و ... بسیار بیشتر از گذشته شده است و جبهه مقاوت امروز در مسیر تولید و انباشت قدرت به پیش می‌رود در حالی که قدرت رژیم صهیونیستی در حال سایش است.
وی ادامه داد: امروز به موازات افزایش قدرت نظامی و دفاعی گروه‌های فلسطینی و مجموعه‌های فعال در جبهه مقاومت، قدرت رژیم صهیونیستی به چالش کشیده شده و زیر سؤال رفته است.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اساسا فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی مبتنی بر زورگویی این رژیم است، گفت: رژیم صهیونیستی با قلدری و زورگویی شکل گرفت و با سرکوب توانست خودش را حفظ کند، ولی امروز کاهش قدرت سرکوب و تجاوز این رژیم با عنایت به اینکه دیگر نمی‌تواند از جنگی پیروز خارج شود، مسجّل شده است.
سردار جوانی با بیان اینکه طی سالیان اخیر حامیان منطقه‌ای فلسطین روز به روز با شتاب زیادی در حال توانمند شدن هستند، تصریح کرد: به عنوان مثال آمریکایی‌ها 40 سال است که با اِعمال فشار‌های خود تلاش می‌کنند توان جمهوری اسلامی ایران را بگیرند و ایران را منزوی کنند، اما امروز جمهوری اسلامی ایران که از حامیان جدی آرمان فلسطین است، نه تنها در حال منزوی شدن نیست بلکه در حال تبدیل شده به یک قدرت جهانی است.
وی افزود: از سوی دیگر پدیدایی مجموعه‌های جدید و نوظهور مثل انصارالله در یمن که یک نیروی فوق العاده راهبردی برای مقاومت در فلسطین خواهد بود، از جمله شواهد و قرائن توانمند شدن حامیان منطقه‌ای فلسطین است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/144000/سردار-جوانی--امروز-قدرت-رژیم-صهیونیستی-زیر-سؤال-رفته-است
بستن   چاپ