ایران پرسمان
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
شنبه 3 خرداد 1399 - 13:51:38
ایران پرسمان -

بسم الله النور
عید سعید فطر؛ عید توفیق در عبودیت، تهذیب نفس و دستیابی به مقام متقین است. روزخجسته ای که موحدان مخلص به میمنت حضور در ضیافت ربوبی رمضان و درک لیالی قدر بار دیگر سر بر سجاده بندگی نهاده و عاشقانه حضرتش را سپاس می گویند. فطر در حقیقت شکرانه تلاش قلبی بندگان برای کسب فضایل و سجایای اخلاقی و نزدیکی بیشتر با خداوند سبحان است.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را که فرصت تعمیق پیوند با ذات مقدس حضرت احدیت است به تمامی هموطنان عزیز به ویژه مردم با ایمان جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
هرچند که امسال به دلیل رعایت شرایط بهداشتی و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا از برکت حضور در صفوف بهم فشرده نماز عید سعید فطر و برگزاری مراسم پرشکوه روزجهانی قدس بی نصیب خواهیم بود، اما امیدوارم درسایه الطاف پروردگار این بحران جهانی به طور کامل برطرف شده و به زودی برگزاری آیین ها و مراسم پرفیض معنوی در جزیره کیش نیز میسر شود.
از خداوند متعال می خواهم تا تلاش مردمان نیک اندیش جهان برای رواج اخلاقیات و صفات ارزشمند معنوی درجوامع به بارنشسته و شاهد برقراری صلح و عدالت در پهنه گیتی و آرامش و سعادت جهانیان باشیم.
غلامحسین مظفری
رییس هیات مدیره و مدیرعامل 

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/144035/پیام-تبریک-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-به-مناسبت-فرا-رسیدن-عید-سعید-فطر
بستن   چاپ