ایران پرسمان
4 نکته درباره پیدا کردن کلید موفقیت از یک کارآفرین صنایع غذایی
شنبه 3 خرداد 1399 - 14:41:27
ایران پرسمان - بازده / دست یافتن به رمز و کلید موفقیت تقریبا رویای تمام انسان های روی کره زمین است. اما اینکه چگونه و چطور به این مهم دست یابیم همیشه جای بحث دارد. در سلسله مقالات موفقیت بازده از زبان کارآفرینان و صاحبان صنایع مهم دنیا نکات بسیار جالبی درباره موفقیت خواندیم و در این نوشتار با مایک موریس یکی از بنیان‌گذاران شرکت سوپرفت همراه می شویم یک کسب و کار با رویکرد کارآفرینانه در زمینه رژیم های لاغری است.
1. آگاهی از امکان رسیدن به موفقیت
در شرکت قبلی‌ام، وقتی که توانستیم نتیجه‌ی کارهای‌مان را در حوزه‌ی جلب مشتری با دقت بالا پیش‌بینی کنیم، متوجه‌ی این مسئله شدم که شرکت در حال رسیدن به یک موفقیت و رشد قابل ملاحظه‌ای است. با این‌که این مسئله کاملا پایه‌ای و اساسی به نظر می‌رسد، در بیش‌تر اوقات یافتن ارتباط میان برخی نتایج خاص و برخی کارهای خاص با حجم بالای جذب مشتری بسیار دشوار می‌شود.
وقتی در شرکت گرس‌هاپر توانستیم به این پیش‌‌بینی دست یابیم، متوجه شدم “‌به رمز و کلید موفقیت دست یافتیم‌”‌ و می‌توانیم شرکت را به شکل قابل ملاحظه‌ای بزرگ کنیم.
ما کارآفرینانی هستیم که تغییر در بافت چربی ها را تقویت می کنیم! پس توجه به سلامتی و بهره گیری از فناوری و بهداشت اصول اولیه کار ما بوده است. ما فهمیدیم که چاقی و دیابت چقدر فراگیر شده اند و بدون داشتن یک رژیم غذایی صحیح هیچ کاری امکانپذیر نیست چرا که افسانه عشق به چربی ها همیشه بین مردم کره زمین وجود داشته است. بنابراین بدون آموزش صحیح مردم هیچ کار درستی به واقعیت نزدیک نمی شود. بنابراین ما ما عشق خود را نسبت به چربی های سالم به محصول SuperFat تبدیل کردیم ، روشی مناسب برای به دست آوردن تعادل مناسب چربی های آجیل ها و مواد خوب، پروتئین متوسط و کربوهیدرات خالص. چیزی که در واقع طعم فوق العاده ای داشت ، از نظر تغذیه ای متعادل و عالی بود و باعث افزایش سوخت و ساز تمام بدن میشد.
درواقع ما کلید خودمان را یافتیم! هرکاری در سوپرفت هدایت شده است. کالاها باکیفیت هستند. افرادی که استخدام میکنیم نحوه برخورد با مشتری را بلد هستند و در مجموع همه کارها بر مبنای ارزش اصلی ما برای مشتری انجام میشود.
2. تعریف موفقیت
من معتقدم موفقیت یعنی توانایی پیش‌بینی و رسیدن به نتایج. از نظر من، موفقیت هدف نیست، راه کار کردن و عمل کردن است.
3.چه وقت موفقیت در تضاد با زندگی‌تان قرار می‌گیرد
از نظر من، موفقیت در کار باعث می‌شود زندگی از تمام جوانب آسان‌تر و دلپذیرتر شود، و موفقیت محیطی را ایجاد می‌کند که در آن می‌توانیم در خانه سازنده‌تر باشیم، و حضوری پررنگ‌تر داشته باشیم. من به طور کلی هیچ تضادی میان موفقیت و زندگی نمی‌بینم.
4. انگیزه برای موفقیت
تغییرات در طول زمان به من انگیزه می‌دهند – من دوست دارم به عقب نگاه کنم و وضعیت گذشته‌ام را با وضعیت امروزم مقایسه کنم. استمرار در رسیدن به نتایج مطلوب می‌تواند این تغییرات مثبت را در زندگی ایجاد کند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/144075/4-نکته-درباره-پیدا-کردن-کلید-موفقیت-از-یک-کارآفرین-صنایع-غذایی
بستن   چاپ