ایران پرسمان
ویژگی های فروش فوق العاده خودرو سایپا چیست ؟
دوشنبه 5 خرداد 1399 - 12:25:11
ایران پرسمان - مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با انتشار سومین اطلاعیه خود، ویژگی‌های طرح فروش فوق‌العاده این گروه را تشریح کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز ، براساس اطلاعیه منتشر شده، فروش فوق العاده خودرو که اخیرا از سوی کمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری دو خودروساز بزرگ کشور به مرحله اجرا رسیده، به گونه‌ای طراحی شده است که نقش واسطه‌ها در آن به حداقل برسد و خودرو به مصرف‌کننده واقعی عرضه شود.
در اطلاعیه شماره 3 مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا 11 ویژگی این طرح فروش به شرح زیر عنوان شده است:
1- در طرح فروش فوق‌العاده، نقش واسطه‌ها به کمترین حد رسیده و خودرو به متقاضیان اصلی عرضه خواهد شد.
2- واسطه‌ها از فرآیند ثبت‌نام خودرو کنار گذاشته می‌شوند، زیرا 10 محدودیت کاربردی و موثر برای ثبت نام محصولات در نظر گرفته شده است. این محدودیت ها در اطلاعیه شماره یک مرکز ارتباطات گروه خودروسازی سایپا تشریح شده است.
3- متقاضیانی که در قرعه کشی این طرح فروش انتخاب می شوند، خودرو خود را (حداکثر) تا سه ماه بعد از ثبت‌نام تحویل خواهند گرفت.
4- وب سایت فروش خودرو به مدت یک هفته و به صورت شبانه‌روزی فعال است و مشتریان با اشکالات ناشی از مراجعه بیش از اندازه کاربران برای ثبت نام خودرو مواجه نخواهند شد.
5- متقاضیان و افرادی که واجد شرایط برای ثبت‌نام خودرو هستند، یک هفته فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند.
6- زمان ثبت نام و واریز وجه در این طرح هیچ تاثیری بر شانس برنده شدن نخواهد داشت و همه متقاضیان از شانس برابر برخوردار خواهند بود.
7- قرعه‌کشی با حضور نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نهادهای نظارتی و به صورت نرم افزاری انجام می‌شود، به همین علت از سطح شفافیت و عدالت بالایی برخوردار خواهد بود.
8- اسامی منتخبین و کسانی که موفق به خرید خودرو می شوند به صورت عمومی اعلام خواهد شد و از این نظر نیز صحت و سلامت اجرای طرح شفاف‌سازی خواهد شد.
9- با توجه به فروش و تحویل 25 هزار دستگاه خودرو در این طرح، عرضه و تقاضا در بازار متعادل‌تر شده و به کاهش قیمت‌های کاذب در بازار منجر خواهد شد.
10- به واسطه در رهن بودن سند، امکان فروش یا صلح خودروهای عرضه شده وجود ندارد و همین عامل باعث کاهش واسطه گری در بازار خواهد بود.
11- این خودروها لزوما باید تا سه ماه پس از تحویل برای انجام سرویس دوره‌ای اول با پیمایش 5 هزار کیلومتر به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند، در غیر این صورت گارانتی آنها باطل خواهد شد که این امر احتمال احتکار آنها را به صفر خواهد رساند.
تیتر20
2025

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/144646/ویژگی-های--فروش--فوق-العاده--خودرو--سایپا--چیست-؟
بستن   چاپ