ایران پرسمان
رویداد طراحی منظومه ماهواره‌ای به مرحله پایانی رسید
سه شنبه 13 خرداد 1399 - 22:34:03
ایران پرسمان - مهر / رئیس سازمان فضایی ایران گفت: رویداد طراحی منظومه ماهواره ای مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی تیم های نهایی انتخاب می شوند.
مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: رویداد «منظومه» با هدف جذب ایده‌های نوآورانه در زمینه طراحی منظومه‌های ماهواره‌ای پس از ماه‌ها تلاش و کار بی‌وقفه مرکز نوآوری فضایی کیهان، مراحل پایانی خود را طی می کند.
وی گفت: پس از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی و توانمندسازی، 15 تیم از میان تیم‌هایی که ثبت نام کردند معرفی شدند که از میان آنها تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد انتخاب خواهند شد.
رئیس سازمان فضایی ایران تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا با حمایت و همراهی این تیم ها، مسیر را برای تبدیل آنها به استارت‌آپ‌ها یا شرکت‌های توانمند در عرصه فضایی کشور هموار کنیم.
به گزارش مهر، رویداد مسابقه‌محور «چالش طراحی منظومه ماهواره ای» (منظومه) با هدف فراهم کردن بستری جهت شناسایی و تبادل ایده‌های نوآورانه و خلاق در زمینه منظومه ماهواره ای از مهرماه سال 98 در حال برگزاری است.
استفاده از ظرفیت‌های جوانان خلاق، دانشجویان و متخصصان حوزه فضایی برای رفع نیازهای صنعتی کشور و پاسخگویی به نیازهای موجود با استفاده از منظومه ماهواره‌ای، از دیگر اهداف این رویداد است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/151492/رویداد-طراحی-منظومه-ماهواره‌ای-به-مرحله-پایانی-رسید
بستن   چاپ