ایران پرسمان
واعظی: نیازمند توجه به آموزه ‌های امام هستیم
چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 11:01:18
ایران پرسمان - مهر / رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: این روزها که کشور روزهای سرنوشت‌سازی را می‌گذراند، بیش از همیشه نیازمند توجه به آموزه‌های اصیل امام خمینی(ره) هستیم.
محمود واعظی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ایام نیمه خرداد برای ملت ایران یادآور یکی از تلخ‌ترین و دشوارترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است، روزهایی که امام امت دعوت حق را لبیک گفت و خیل علاقمندان و دوستدارانش را داغدار کرد.
وی افزود: جمهوریت و اسلامیت نظام دو یادگار سترگ امام راحل (ره) است که تا همین امروز جمهوری اسلامی ایران را از گزند تندبادهای زمانه و دشمنی‌های دشمنان حفظ کرده است.
واعظی تاکید کرد: حافظه جمعی ملت ایران از ایشان انبوهی از صفات و خصایل نیکو به یاد دارد؛ اخلاق، مهربانی، مردم‌مداری، تدبیر، هوشمندی، کیاست و ده‌ها منقبت دیگر که میلیون‌ها ایرانی را چنان شیفته کرد که تا سرحد جان پای آرمان‌هایش ایستادند و انقلاب بزرگ اسلامی به پیروزی رساندند.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهار داشت: این روزها که کشور روزهای سرنوشت‌سازی را می‌گذراند، بیش از همیشه نیازمند توجه به آموزه‌های اصیل او هستیم، پیش از همه به وحدت کلمه که اکسیر غلبه بر همه موانع و دشمنی‌ها و مشکلات است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/151539/واعظی--نیازمند-توجه-به-آموزه-‌های-امام-هستیم
بستن   چاپ