ایران پرسمان
مدیر کل حقوقی شهرداری تهران خبر داد:
کاهش شکایات از شهرداری تهران
شنبه 31 خرداد 1399 - 11:35:30
ایران پرسمان - شهر: مدیرکل حقوقی شهرداری تهران ضمن اعلام کاهش شکایات از شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران از نظر تعداد شکایات در دیوان عدالت اداری هم اکنون در رتبه چهارم است در حالی که قبلا بیشترین شکایات را داشت.

سیدامیرحسین شمس، مدیرکل حقوقی شهرداری تهران در گفتگو با شهر ، درباره شکایت ها از شهرداری و فعالیت های اداره کل حقوقی شهرداری در این زمینه گفت: شهرداری تهران در سال گذشته، نزدیک به 9 هزار میلیارد تومان از آرای صادره را به نفع شهرداری تهران اخذ کرد.
او افزود: در نشست اخیر دادستانی با شهردار تهران گزارشی ارائه و آنجا اعلام شد که با ارتقای سطح تعاملات شهرداری تهران و قوه قضاییه و استفاده از ظرفیت ویژه به وجود آمده ، در سالی که گذشت اداره کل حقوقی شهرداری موفق شد 9 هزار میلیارد تومان از آرای صادره از محاکم قضایی را به نفع شهرداری تهران اخذ کند.
شمس همچنین از کاهش تعداد پرونده های شهرداری تهران در دیوان عدالت اداری سخن گفت و افزود: در سالهای گذشته، شهرداری تهران از نظر تعداد شکایات مطروحه در دیوان عدالت اداری رتبه نخست را دارا بود که پیگیری های جدی و مستمر مدافعان حقوق شهر و شهروندان در مجموعه حقوقی شهرداری تهران، به رتبه چهارم رسیدیم .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/153293/کاهش-شکایات-از-شهرداری-تهران
بستن   چاپ