ایران پرسمان
بزرگترین پروژه "جداره سازی و رنگ در شهر" در منطقه 13 اجرایی شد
شنبه 31 خرداد 1399 - 14:00:00
ایران پرسمان - با هدف بهبود کیفیت بصری و زیست محیطی محدوده و به منظور تحقق شعار"تهران، شهری برای همه "، بزرگترین پروژه "جداره سازی و رنگ در شهر" در بافت فرسوده منطقه 13 اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با اشاره به تدابیر شهردار تهران در استفاده از رنگ در شهر و تحقق شعار " تهران، شهری برای همه" گفت : در این راستا، نوسازی بافت های فرسوده و ناپایدار ، از مهمترین و اولویت دارترین موضوعات در مدیریت شهری منطقه است که بر همین اساس پروژه "جداره سازی و رنگ در شهر" در کوچه عابدینی واقع در بافت فرسوده اجرایی شد.
به گفته او در این پروژه که با مشارکت صد در صدی شهروندان به اجرا درآمد ، دیواره های کوچه عابدینی با ترسیم طرح های زیبا و متنوع و استفاده از رنگ های شاد زیباسازی و نوسازی شد که تاثیر بسیار زیادی در تلطیف روحیه مردم دارد.
شهردار منطقه 13 همچنین به طرح نصب گلدان دیواری همراه با رنگ آمیزی دیواره ها اشاره کرد و اظهار داشت : با این اقدام سعی شده، مسیر عبوری برای ساکنین این محل، جلوه خاصی به خود بگیرد.
او به اجرای پروژه دیگر در این محدوده اشاره و خاطر نشان کرد : عملیات عمرانی خیابان صفا به عنوان یکی از پروژه های بهسازی محیطی در فضایی به مساحت حدود 6 هزار متر مربع با هدف بهبود کیفیت بصری و زیست محیطی محدوده با همکاری سازمان نوسازی و شهرداری منطقه در دست اجراست.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/153481/بزرگترین-پروژه-"جداره-سازی-و-رنگ-در-شهر"-در-منطقه-13-اجرایی-شد
بستن   چاپ