ایران پرسمان
به همت زنان سرپرست خانوار و همزمان با شیوع کرونا انجام شد؛
تولید اقلام پزشکی در مراکز کوثر منطقه 15
شنبه 31 خرداد 1399 - 11:54:48
ایران پرسمان - مراکزکوثر منطقه 15 همزمان با شیوع کرونا به منظور یاری رساندن به مدافعان سلامت به تولید اقلام پزشکی اقدام کرده اند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: در این راستا 3 مرکز مهارت آموز کوثر از همان روزهای نخست خبر شیوع این بیماری اقدام به تولید اقلام پزشکی نظیر گان، ماسک، کلاه و ملحفه کرده اند.
او با اشاره به اینکه مراکز مهارت آموزی کوثر با هدف توانمندی بانوان سرپرست خانوار در تهران راه‌اندازی شده است افزود: منطقه 15 دارای 4 مرکز کوثر است که بانوان سرپرستان خانوار در راستای مسئولیت اجتماعی و باورهای دینی و انسانی، هم افزایی و همیاری عمومی برای عبور از بحران کرونا از اسفند ماه با تولید اقلام پزشکی به یاری مدافعان سلامت آمده اند.
به گفته مختاری مراکز کوثر منطقه در زمینه تولد عروسک سازی و دوخت لباس تریکو فعالیت می کند.
او با اشاره به اینکه 980 سرپرست خانوار، بد سرپرست و نیازمند، عضو سامانه اداره بانوانند، افزود: برگزاری دوره های آموزشی مهارت آموزی، توانمندسازی و ارائه خدمات مشاوره نظیر مهارت های زندگی، روانشناختی و فزرند پروری از دیگر اقدامات اداره بانوان برای سرپرستان خانوار است.
معاون اجتماعی فرهنگی منطقه با قدردانی از پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌هایی که در حال خدمات رسانی به مبتلایان ویروس کرونا هستند، افزود: پرستاران و پزشکان ما قهرمانان خط مقدم عبور از بحران کنونی در کشورند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/153485/تولید-اقلام-پزشکی-در-مراکز-کوثر-منطقه-15
بستن   چاپ