ایران پرسمان
موانع پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در اردبیل رفع شد
جمعه 6 تير 1399 - 05:14:18
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها موانع پرداخت تسهیلات کرونا به واحدهای تولیدی و مشاغل زیان دیده از ویروس کرونا بررسی و برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل؛ اولین جلسه پنجره واحد پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها در محل استانداری اردبیل برگزار شد.
قاسم رحیمی در این جلسه با تاکید بر لزوم پرداخت سریع تسهیلات به متقاضیان گفت: با توجه به اینکه محل تسهیلات پرداختی از منابع داخلی بانکی نیست، بانک ها موظف به پرداخت تسهیلات بر اساس شیوه نامه این طرح هستند و حق هیچگونه اعمال نظر شخصی را ندارند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: عملکرد 12 دستگاه اجرایی و 15 بانک دخیل در این طرح به صورت روزانه بررسی شده و گزارش روند پرداخت و هرگونه اخلال در آن به استاندار ارسال خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هیچگونه عذر و بهانه ای در اخلال فرایند پرداخت تسهیلات قابل قبول نخواهد بود افزود: اشتغال و صیانت از نیروی کار باید اولیت اصلی همه مسئولین در سال جهش تولید باشد.
معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل در ادامه این جلسه افزود: لازم است 15 بانک عامل در این خصوص در روند پذیرش متقاضیان سرعت عمل داشته باشند.
وی بیان کرد: آن دسته از رسته های شغلی که این تسهیلات شامل آنها شده با مراجعه به بانک نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.
معاون استاندار اظهار کرد:رسته های شغلی که ضرر و زیان زیادی از کرونا متحمل شده اند در اولویت دریافت این تسهیلات هستند.
ارژنگ عزیزی گفت: دستگاه های مرتبط با رسته های شغلی اطلاع رسانی های لازم را به متقاضیان ارائه کنند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/154390/موانع-پرداخت-تسهیلات-حمایتی-به-کسب-و-کارهای-آسیب-دیده-از-کرونا-در-اردبیل-رفع-شد
بستن   چاپ