ایران پرسمان
پیشتازی بایدن از ترامپ در آخرین نظرسنجی ایالت جورجیا
سه شنبه 10 تیر 1399 - 2:47:29 PM
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / تازه‌ترین نظرسنجی در ایالت جورجیا، از پیشتازی جو بایدن از رقیب جمهوری‌خواه خود حکایت دارد.
به نقل از هیل، بر اساس نظرسنجی جدیدی که در ایالت جورجیا انجام و نتایج آن به تازگی منتشر شده، جو بایدن توانسته نسبت به دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه خود، 4 درصد پیش بیفتد.
پیشتازی جو بایدن در ایالت جورجیا از آن جهت اهمیت پیدا می‌کند که ایالت مذکور نقطه اتکای جمهوری‌خواهان حساب می‌شد و دونالد ترامپ بر نتایج آرای آن حساب ویژه‌ای باز کرده بود.
این نظرسنجی که به سفارش گروه «End Citizens United» انجام شده و اجرای آن هم برعهده (Polling Public Policy Polling) (PPP) بوده، نشان می‌دهد که جو بایدن 49 درصد آرا را در ایالت جورجیا بدست آورده در حالی که ترامپ تنها 45 درصد از رای شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده است. 6 درصد از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی هم هنوز در این‌باره تصمیمی نگرفته‌اند.
به گفته نشریه هیل، این نظرسنجی نشانه دیگری است که چشم انداز انتخاب مجدد ترامپ را بسیار متزلزل نشان می‌دهد. هیچ دموکراتی از سال 1992 در جورجیا نتوانسته بود پیروز انتخابات ریاست جمهوری شود.
ناتوانی دولت دونالد ترامپ در متوقف کردن شیوع ویروس کرونا در این کشور و همچنین عدم وجود تجهیزات کافی پزشکی برای مقابله با این ویروس، از جمله دلایلی عنوان می‌شود که در پی آن محبوبیت ترامپ دچار افت اساسی شده است. از سوی دیگر خشونت های تمام نشدنی پلیس علیه سیاه‌پوستان و همچنین اعتراضات گسترده در محکومیت نژادپرستی نهادینه شده در این کشور دیگر مسئله‌ای است که به موجب آن آرا مردم آمریکا به سمت جو بایدن رفته است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/155690/پیشتازی-بایدن-از-ترامپ-در-آخرین-نظرسنجی-ایالت-جورجیا
بستن   چاپ