ایران پرسمان
برنامه انگلیس برای مسافران آمریکایی
جمعه 13 تير 1399 - 23:46:17
ایران پرسمان - فارس / «گرنت شاپز» وزیر حمل ‌و نقل انگلیس روز جمعه گفت، مسافران آمریکایی برخلاف اروپایی‌ها همچنان درصورت سفر به این کشور به مدت 14 روز قرنطینه خواهند شد.
به نوشته روزنامه «گاردین»، شاپز با اشاره به قرار داشتن آمریکا در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا گفت: «آن‌ها (آمریکایی‌ها) شمار بالایی از ابتلا به ویروس کرونا را داشته و به همین دلیل امروز در لیست قرار نگرفته‌اند».
در لیست کشورهای دارای وضعیت سبز که شهروندان آن‌ها می‌توانند به انگلیس سفر کنند اسامی ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و نیوزیلند به چشم می‌خورد.
شاپز در این باره گفت:‌ «نیوزیلند مثال خوبی در این زمینه است. آن‌ها هنگام سفر [انگلیسی‌ها] محدودیت‌هایی را در نظر می‌گیرند اما آن‌ها را در لیست [سبز] لحاظ کردیم زیرا ورود آن‌ها تهدید خاصی را متوجه دستاوردهای ما نخواهد کرد».
امروز (جمعه) همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس «کووید-19» در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده باز هم رکورد جدیدی را ثبت کرد.
برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، 57236 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.
بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 687 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 2،837،189 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 131،485 تن افزایش یافت.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/157093/برنامه-انگلیس-برای-مسافران-آمریکایی
بستن   چاپ