ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: بیش از دو هزار پرونده تسهیلات کرونا در ایلام تکمیل شد
سه شنبه 17 تير 1399 - 09:05:02
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از تشکیل دو هزار و31 پرونده تسیهلات کرونا در استان برای صنوف حوزه های مختلف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شکراله شیرخانی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار کرد: از این تعداد پرونده دو هزار و 19 پرونده تعیین تکلیف شده و در دست بررسی در سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات است.
وی افزود: با توجه به اینکه مبلغ تسهیلات 216 میلیارد تومان برای 14 رسته تعیین شده است اکنون دغدغه عملکرد در سامانه نسبت به تعهد پایین است نیازمند آسیب شناسی در دستگاه های اجرایی هستیم تا در بحث اطلاع رسانی پای کار باشند.
وی اضافه کرد: مدیران و کارشناسان دستگاه ها باید پای کار بیایند و اهتمام ویژه ای برای اطلاع رسانی و جذب تسهیلات انجام دهند.
شیرخانی گفت: اکنون هشت هزار و 96 نفر در لیست بیمه شده ها قرار دارند که بلافاصله پرونده آنها برای پرداخت تسهیلات به بانک ها اعلام شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام افزود: بیشترین تعداد معرفی شده ها مربوط به رانندگان حمل و نقل درون شهری است که باید حمل و نقل پایانه ها و تاکسیرانی شهرداری پای کار بیایند.
وی از دستگاه های اجرایی خواست که نسبت به اطلاع رسانی به افراد واجد شرایط اقدام کنند.
وی مهدهای کودک، صنوف مختلف، مدارس غیرانتفاعی، سایر کسب و کارهای تایید شده 14 رسته شغلی هم می توانند مشمول دریافت این تسهیلات شوند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/159034/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-ایلام--بیش-از-دو-هزار-پرونده-تسهیلات-کرونا-در-ایلام-تکمیل-شد
بستن   چاپ