ایران پرسمان
روحانی اصلاح‌طلب: زیباکلام و خاتمی به میدان بیایند مردم رأی می‌دهند
جمعه 20 تير 1399 - 16:43:20
ایران پرسمان - تابناک / روحانی اصلاح‌طلب با بیان اینکه عارف و پزشکیان اصلاح‌طلب نیستند، گفت: خاتمی و زیباکلام به میدان بیایند مردم رأی می‌دهند.
حجت‌الاسلام ناصر قوامی عضو سابق مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در بخشی از گفتگو با تابناک، با بیان اینکه نباید سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان را پای یک غیراصلاح‌طلب خرج می‌کردیم، گفت: اگر همین فردا یکی مثل صادق زیباکلام یا سیدمحمد خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید شده و نامزد شوند می‌بینید که باز سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان به جریان می‌افتد و رأی می‌دهند.
وی گفت: اینکه بخواهیم فلان شخص را تحت عنوان اصلاح‌طلب به میدان بیاوریم و از مردم بخواهیم رأی بدهند نتیجه مشخص است. مردم مشارکت نمی‌کنند. ما باید امتحان‌ پس داده‌های اصلاحات را وارد میدان کنیم و رقابت هم باید عادلانه باشد.
قوامی می‌گوید: اینکه بخواهیم پزشکیان را به عنوان اصلاح‌طلب به مردم قالب کنیم خوب مردم رأی نمی‌دهند چون پزشکیان اصلاح‌طلب نیست مردم دیگر به امثال پزشکیان و عارف‌ها رأی نمی‌دهند. پزشکیان 2 الی 3 دوره در مجلس بوده چه معجزه‌ای کرده که بخواهیم برای سال 1400 وی را مطرح کنیم.
وی افزود: اگر افراد شاخص اصلاح‌طلب برای 1400 نامزد شود قطعاً پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلب رأی خواهند داد و این پایگاه را باید البته عادلانه ارزیابی کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/160377/روحانی-اصلاح‌طلب--زیباکلام-و-خاتمی-به-میدان-بیایند-مردم-رأی-می‌دهند
بستن   چاپ