ایران پرسمان
رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور در البرز : عمده فعالیت ورزش کارگری در حوزه همگانی و سلامت محوری کارگران است
شنبه 21 تير 1399 - 10:39:28
وزارت رفاه
ایران پرسمان - رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور در مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری استان البرز ، عمده فعالیت ورزش کارگری را در حوزه همگانی و سلامت محوری کارگران معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، جواد رمضی با اشاره به اهمیت کار در ورزش کارگری و اقدامات فدراسیون کشوری در عرصه های بین المللی برای کسب جایگاه ورزش کارگران کشور در جهان اظهار کرد: این فدراسیون یک فدراسیون صنفی است که باید تعامل همزمان، هماهنگ و خوبی با دو وزارتخانه ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشد و همواره از ابتدای تاسیس تلاش های بسیاری در جهت شناساندن ورزش کارگری در عرصه های بین المللی و ملی داشته است که نمونه آن کسب مدال های اول جهانی ورزش کارگری در بین کشورهای جهان است .
وی افزود: در همین راستا رئیس هیئت ورزش کارگری استان نیز باید با دو اداره کل ورزش و جوانان و تعاون و کار و رفاه اجتماعی تعامل و همکاری برقرار نماید.
رمضی با بیان این که عمده فعالیت ورزش کارگری در حوزه همگانی و سلامت محوری است، گفت: فدراسیون ورزش کارگری و هیئت های تابعه آن یک وظیفه اصلی دارند و آن این است که باید در کنار سایر فدراسیون ها و هیئت های ورزشی به جامعه هدف خود خدمت رسانی کند.
وی با اشاره به تحولات مثبت در فدراسیون ورزش کارگری تأکید کرد: ورزش کارگری باید به جایگاه اصلی خود در بین جامعه ورزش کشور دست پیدا کند.
رئیس فدراسیون ورزش کارگری عنوان کرد: ورزش کارگری استان البرز مانند سایر عرصه ها از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است و می تواند در مسیر پیشرفت و توسعه نقش مهمی را برای فدراسیون ایفا کند.
وی با اشاره به اهمیت ورزش بانوان تصریح کرد: ورزش کارگران تنها مختص آقایان نیست و نباید فعالیت های ورزشی بانوان در این زمینه مغفول بماند.
رییس فدراسیون ورزش کارگری با بیان اینکه ورزش کارگران درسالهای اخیر وجاهت خوبی پیدا کرده است، تصریح کرد: علی رغم کسب موفقیت های ملی وبین المللی همچنان با نقطه مورد انتظار و ایده ال فاصله داریم و باید در این خصوص تلاش زیادی داشته باشیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/160562/رئیس-فدراسیون-ورزش-کارگری-کشور-در-البرز---عمده-فعالیت-ورزش-کارگری-در-حوزه-همگانی-و-سلامت-محوری-کارگران-است
بستن   چاپ