ایران پرسمان
توصیه‌های بهداشتیِ فعال اصلاح‌طلب
سه شنبه 24 تير 1399 - 08:05:38
ایران پرسمان - ایسنا / یک فعال سیاسی گفت: نوع بشر باید مدت طولانی با بیماری کرونا زندگی کند که مهم ترین راه زندگی سلامت در این دوران استفاده از ماسک است.
محمود میرلوحی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: از آغاز پیدایش ویروس کرونا صحبت‌های مختلفی در مورد ویژگی‌ها و روش انتقال این ویروس مطرح شد که پس از چند وقت آن موارد تصحیح شدند، اما در این پنج ماه تجربه زیست با این ویروس، تمام کارشناسان و دانشمندان بهداشتی دنیا به عنوان مهم ترین توصیه گفته‌اند ماسک عاملی برای جلوگیری از شیوع کرونا است و این گذاره هرگز تکذیب نشده است.
وی با اشاره به وظایف شهروندی افراد یک جامعه در راستای مبارزه با ویروس کرونا گفت: هرفردی که در این زمینه بی توجهی کند هم به خودش آسیب می‌زند و هم به خانواده و همسایه ها، و نوع بشر را در معرض آسیب قرار می‌دهد.
این فعال سیاسی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک وظیفه عقلی، منطقی، انسانی و اجتماعی است، با شرایطی که کشور ما دارد به خاطر کمبود دارو و درمان و با وجود اینکه واکسن این بیماری هنوز یافت نشده است ؛ نوع بشر باید مدت طولانی با این بیماری زندگی کند. که مهم ترین راه زندگی سلامت در این دوران استفاده از ماسک است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/162004/توصیه‌های-بهداشتیِ-فعال-اصلاح‌طلب
بستن   چاپ