ایران پرسمان
سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد منصوب شد
سه شنبه 24 تير 1399 - 11:01:07
وزارت رفاه
ایران پرسمان - محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی "عماد تشکری" را به عنوان سرپرست جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، متن حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح ذیل است:
جناب آقای عماد تشکری
سلام علیکم؛
نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد» منصوب می شوید.
ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راهبری سیاست های وزارت متبوع به ویژه سیاست های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است.
در چارچوب ماموریت های وزارتخانه، ضرورت دارد از طریق همکاری با مراجع استانی و ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد جامعه هدف، نسبت به حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت های تعاونی (با اولویت تعاونی های دانش بنیان)، اهتمام لازم به عمل آورید.
از درگاه خداوندمتعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، توفیق روزافزون شما را مسالت می نمایم.
محمد شریعتمداری

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/162094/سرپرست-جدید-اداره-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-استان-یزد-منصوب-شد
بستن   چاپ