ایران پرسمان
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سمنان:آموزش فراگیر کارگران و کارفرمایان در زمینه ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت محیط کار ضروریست
سه شنبه 24 تير 1399 - 11:01:09
وزارت رفاه
ایران پرسمان - نشست هماهنگی و هم اندیشی بازرسان کار استان سمنان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، مدیر روابط کار، رئیس اداره بازرسی کار و بازرسان کار در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان، در ابتدای این نشست، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی سمنان به اهمیت و حساسیت شغل بازرسی کار و چالشها، فرصت ها و تهدید های این حرفه اشاره و بازرسان کار را به تعاملات سازنده، همدلی و هم افزایی بویژه از طریق مشورت با یکدیگر و استفاده از تجارب مفید همکاران در سطح استان و کشور توصیه کرد.
وی در ادامه برخی از سیاست ها و تدابیری را که بازرسان کار می بایست به منظور صیانت از خود و سازمان بصورت مستمر فرا روی خود داشته باشند، تبیین کرد.
غنیان در پایان اولویت فعالیت های بازرسی کار را انجام بازرسی های نظارتی از کارگاه های پرخطر استان بویژه معادن و کارگاه های ساختمانی و اقدامات قاطع ایشان بمنظور پیشگیری از وقوع حوادث و همچنین نظارت و رصد مستمر وضعیت کارگاه های مشکلدار و بحرانی و نیز آموزش فراگیر کارگران و کارفرمایان در زمینه ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت در محیط کار دانست و تاکید جدی بر اهمیت انجام بازرسی ها و آموزش کارگران و کارفرمایان در زمینه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا کرد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/162096/مدیرکل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-سمنان-آموزش-فراگیر-کارگران-و-کارفرمایان-در-زمینه-ارتقای-فرهنگ-ایمنی-و-بهداشت-محیط-کار-ضروریست
بستن   چاپ