ایران پرسمان
قالیباف: به دنبال این نیستیم که چوب لای چرخ دولت بگذاریم.
سه شنبه 24 تير 1399 - 22:58:16
ایران پرسمان - مهر / رئیس مجلس گفت: بین قانونگذاری و نظارت اولویت ما نظارت است و به دنبال مچ گیری نیستیم؛ بدنبال این نیستیم که چوب لای چرخ دولت بگذاریم.
 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امشب (سه شنبه) در گفتگوی زنده تلویزیونی برای تبیین جزئیات «بسته اقتصاد مردمی مجلس»، اظهارداشت: انشالله در شرایط سخت کرونایی همه سلامت باشند و هموطنان عزیز در عافیت کامل باشند.
وی در خصوص عمل گرایی خود، گفت: عمل گرایی و در میدان بودن و در بین مردم بودن علاقه همیشگی من است. مجلس در رأس امور است و هنوز هم آن روحیه را می‌خواهد و نمی‌شود نماینده مردم بود و در میدان نبود؛ در بحث قانونگذاری و قانونگذاران یکی از نکات این است هم ذینفع مردم باشند و هم زمینه اجرا شدن هم داشته باشد و می‌طلبد یک کار ستادی خوب انجام شود.
قالیباف با بیان اینکه رضایت حضرت آقا در این است که ما غمخوار مردم باشیم و مشکلات مردم را حل کنیم، در خصوص تعامل با سایر قوا، افزود: در حدود 50 روز که از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد تمام تلاش ما این بود مجلس وظایف خود رو انجام دهد و در یک زمان حداقلی کمیسیون‌ها شکل بگیرد و با دولت و وزرا تعامل داشتیم. وزرا در کمیسیون‌ها و مجلس حضور پیدا کردند و ویژگی این مجلس این است که نزدیک به 180 نماینده برای اولین بار است که در مجلس حضور پیدا می‌کنند.
رئیس مجلس ادامه داد: تعامل ما با قوای دیگر در چهارچوب قانون است و وظیفه همه ما این است که مشکلات مردم را حل کنیم، در مجلس اساس کار این است که این ارتباط را داشته باشم و جایی احساس کنیم کاری زمین مانده پیگیری می‌کنیم.
وی گفت: بین قانونگذاری و نظارت اولویت ما نظارت است و به دنبال مچ گیری نیستیم؛ بدنبال این نیستیم که چوب لای چرخ دولت بگذاریم.
ادامه دارد…

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/162466/قالیباف--به-دنبال-این-نیستیم-که-چوب-لای-چرخ-دولت-بگذاریم
بستن   چاپ