ایران پرسمان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: تاسیس سازمان بهزیستی از دستاوردهای مهم نظام محسوب می شود
چهارشنبه 25 تير 1399 - 14:31:11
وزارت رفاه
ایران پرسمان - همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با مدیرکل بهزیستی استان ایلام دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شکراله شیرخانی در این دیدار با تبریک هفته بهزیستی گفت: جامعه نیازمند فعالیت های ارزشمند و اثربخش بهزیستی است و تاسیس این سازمان از دستارودهای مهم نظام محسوب می شود.
وی با تاکید بر این که زیستن خوب، هدف همه است، ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مناسب و مطلوب روز به روز به این هدف نزدیک شویم.
وی تصریح کرد: حمایت از اقشار کم درآمدی که درآمد ثابت ندارند، از مهم ترین اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
مدیر کل بهزیستی استان ایلام نیز در این دیدار از همراهی و حمایت های مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه تقدیر کرد.
در پایان این دیدار مدیر کل و رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اهدا لوح از مدیر کل بهزیستی استان ایلام تقدیر کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/162714/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-ایلام--تاسیس-سازمان-بهزیستی-از-دستاوردهای-مهم-نظام-محسوب-می-شود
بستن   چاپ