ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز: هدف ورزش کارگری، بسط و گسترش سلامت در کارگران است
چهارشنبه 25 تير 1399 - 14:31:11
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان در اداره کل ورزش و جوانان البرز، هدف از ورزش کارگری را بسط و گسترش سلامت در کارگران دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، مدیرکل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز در ادامه با اشاره به موفقیت های ورزشی کارگران استان در سطح ملی و بین المللی گفت : استان البرز در زمینه ورزش کارگری پتانسیل بسیار خوبی دارد و همواره شاهد موفقیت های ورزشکاران البرزی در میدان های جهانی و کشوری بوده ایم .
وی با تاکید بر اینکه ورزش در محیط های کار وتولید هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری در سلامت و نشاط وبهره وری کارگران است خاطرنشان کرد : باید تلاش کنیم تا فواید و اثرات مثبت انجام فعالیت های ورزشی کارگران برای کارفرمایان مشخص شود که البته این نیاز به کار فرهنگی دارد.
فلاح نژاد با بیان این که " قطعا ورزش کردن یک کارگر، از لحاظ کمی و کیفی به نفع کار فرمایان خواهد بود " گفت: کارفرمایان باید بدانند که اگر کارگر ورزش کند، سلامت تر و با نشاط تر خواهد بود و در نتیجه راندمان کاری نیز بالاتر می رود.
مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی البرز ادامه داد : رئیس منتخب جدید و نیز مسئولان هیئت ورزش کارگری استان البرز باید بدانند، اگر قرار باشد در این عرصه موفق شوند باید همواره نکاتی را مد نظر داشته باشند که یکی از این نکات داشتن تعامل ویژه با اداره کل ورزش و جوانان و استفاده از ظرفیت این دستگاه در حوزه ورزش بویژه ورزش کارگری است و نکته بعدی که حائز اهمیت برای رشد وتوسعه ورزش کارگری است پرهیز از حواشی ونیز تلاش مضاعف در جهت توسعه و رشد ورزش کارگری بویژه ورزش همگانی که از برنامه های سال 99 این اداره کل نیز هست.
وی تصریح کرد: هدف ورزش کارگری، بسط و گسترش سلامت در کارگران است و ما نیز در این راه با آنچه در توان داریم به این هیئت کمک خواهیم کرد.
در ادامه این مجمع باحضور جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور، مدیران کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی و ورزش و جوانان استان البرز، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش جوانان ،نایب رئیس فدراسیون، و اعضای مجمع هیئت های ورزش کارگری استان رای گیری انجام گرفت وخلیل عبدالهی با کسب 21 رأی برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز انتخاب و معرفی شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/162715/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-استان-البرز--هدف-ورزش-کارگری،-بسط-و-گسترش-سلامت-در-کارگران-است
بستن   چاپ