ایران پرسمان
تأکید مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر حمایت از ارتش
شنبه 11 مرداد 1399 - 18:17:11
ایران پرسمان - شیخ قبلان همچنین سیاستمداران را به ایجاد فضای امن سیاسی به منظور تحقق ثبات امنیتی و اجتماعی فراخواند.

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان خواستار حمایت مردمی از ارتش این کشور در نبرد با دشمن صهیونیستی و برقراری امنیت در کشور شد.
شیخ «عبدالأمیر قبلان» رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان روز ارتش را تبریک گفت و تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان، افسران و سربازان ارتش برای حفظ امنیت کشور و حاکمیت آن و نیز فراهم کردن ثبات برای لبنانی‌ها و تمامی افراد مقیم لبنان قدردانی کرد.
شیخ قبلان جانفشانی‌های ارتش برای حفظ وحدت و ثبات لبنان را ستود و از مردم لبنان خواست در کنار ارتش ایستاده و حامی و پشتیبان ارتش برای انجام مأموریت‌هایش در جهت برقراری امنیت و مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی و هر گونه فتنه‌انگیزی در کشور باشند.
طبق گزارش وبگاه «العهد»، شیخ قبلان همچنین سیاستمداران را به ایجاد فضای امن سیاسی به منظور تحقق ثبات امنیتی و اجتماعی فراخواند و از آنها خواست دست از اختلافات و کشمکش‌ها برداشته و با دولت برای نجات لبنان و شکوفایی اقتصاد کشور همکاری کنند.
رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: «حوادث دردناکی که لبنان در مواجهه با تروریست‌های صهیونیستی و تکفیری آن را تجربه کرد و از آن پیروز بیرون آمد، ثابت کرد که این پیروزی‌ها وحدت ملی متکی بر اتحاد مردم، ارتش و مقاومت را استحکام بخشیده و امروز کشور ما نیازمند آن است که مردم لبنان بیش از این پیش به این معادله که حاکمیت ملی و ثبات داخلی را حفظ و در برابر هر گونه تجاوزگری و تهدید خارجی بازدارندگی ایجاد می‌کند، پایبند باشد.»

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/169824/تأکید-مجلس-اعلای-اسلامی-شیعیان-لبنان-بر-حمایت-از-ارتش
بستن   چاپ