ایران پرسمان
تظاهرات هزاران نفر علیه ماسک!
شنبه 11 مرداد 1399 - 22:54:15
ایران پرسمان - به گفته رسانه های آلمانی، هزاران نفر در اعتراض به محدودیت هایی که دولت به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا به اجرا گذاشته، در برلین دست به تظاهرات زدند.

به گزارش جام نیوز ، شرکت کنندگان این محدودیت ها از جمله الزام به استفاده از ماسک را به منزله تعدی به حقوق و آزادی های فردی خود می دانستند.
منابع پلیس شمار شرکت کنندگان را دست کم پانزده هزار نفر گزارش کرده اند. شرکت کنندگان این تظاهرات را "روز دفاع از آزادی" خوانده اند.
به گزارش بی بی سی، شماری از شرکت کنندگان در تظاهرات از هواداران گروه های راستگرا، شماری نیز معتقدان به نظریه توطئه و جعلی بودن کل ماجرای شیوع ویروس کرونا بودند اما بسیاری دیگر نیز در مخالفت با نحوه برخورد دولت با این بیماری در تظاهرات حضور داشتند.
شرکت کنندگان پلاکاردهایی را با شعارهایی مانند "کرونا، ترس بی مورد" و "پوشیدن ماسک اجبار است" حمل می کردند. تظاهرات با آرامش برگزار شد اما فقط معدودی از شرکت کنندگان از ماسک استفاده می کردند.
در مجموع عملکرد آلمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا از بسیاری دیگر از کشورهای جهان بهتر بوده اما در روزهای اخیر، آمار ابتلا و تلفات این بیماری باعث نگرانی شده است.
روز جمعه شمارمبتلایان جدید به نهصد نفر رسید و هفت بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
106

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/169940/تظاهرات-هزاران-نفر-علیه-ماسک!
بستن   چاپ