ایران پرسمان
علوی گرگانی: برخی مردم متوجه نیستند که همه امور وابسته به ولایت است
دوشنبه 13 مرداد 1399 - 20:17:58
ایران پرسمان - ایلنا / آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت اهمیت مقوله ولایت و شناساندن آن به جامعه گفت: متاسفانه برای برخی از مردم هنوز مفهوم ولایت مشخص نشده و متوجه نیستند که همه امور وابسته به ولایت است و اگر کسی ولایت نداشته باشد سایر عبادات او نیز مقبول واقع نخواهد شد.
وی روز دوشنبه در دیدار مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: بر اساس آیه 67 سوره مائده همه باید به ولایت ملتزم باشیم.
وی بابیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید مروج امر ولایت باشد افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید با قدرت و قوت در راه ترویج ولایت قدم بردارد.
این مرجع تقلید خاطرنشان‌ کرد: متاسفانه برای برخی از مردم هنوز مفهوم ولایت مشخص نشده و متوجه نیستند که همه امور وابسته به ولایت است و اگر کسی ولایت نداشته باشد سایر عبادات او نیز مقبول واقع نخواهد شد.
آیت‌الله علوی گرگانی در توصیه‌ای به مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: حرکت شما که حرکت مقاومت است بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است و نباید بگذارید که این حرکت شما به مرور زمان کهنه شود بلکه باید سال‌به‌سال با قوت و قدرت بیشتر به سمت هدف‌های والای نظام اسلامی حرکت کنید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/170808/علوی-گرگانی--برخی-مردم-متوجه-نیستند-که-همه-امور-وابسته-به-ولایت-است
بستن   چاپ