ایران پرسمان
نتایج تحقیقات جدید؛
آمار واقعی مبتلایان به کرونا در ایتالیا، شش برابر آمار رسمی است
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 21:28:33
ایران پرسمان - بر اساس نتایج تحقیقاتی که امروز سه شنبه 4 اوت منتشر شده، آمار واقعی مبتلایان به کرونا در ایتالیا حدود یک و نیم میلیون نفر است. این عدد شش برابر آماری است که به طور رسمی منتشر شده است.

به گزارش جام نیوز ، این تحقیقات که امروز نتایج آن در رسانه های ایتالیایی منتشر شد، توسط گروهی متشکل از نهاد L’Istat (نهاد ملی آمار و اطلاعات ایتالیا ) و وزارت بهداشت این کشور و با حمایت صلیب سرخ صورت گرفت.
اعلام ابتلای یک و نیم میلیون ایتالیایی به کرونا بدین معناست که بیش از دو و نیم درصد از شهروندان این کشور مبتلا به کرونا هستند و یا در طی ماه‌های گذشته به آن مبتلا شده اند.
محققان در جریان یک کمپین بزرگ و از طریق تماس تلفنی با هزاران هزار شهروند ایتالیایی و انجام آزمایش خون برخی شهروندان به این نتایج دست یافتند. با این وجود اعلام شده که برخی از شهروندان حاضر به پاسخ دادن و یا ارائه آزمایش نشدند.
آخرین آمار رسمی منتشر شده حکایت از ابتلای 248 هزار شهروند ایتالیایی به کرونا و مرگ 35 هزار و 100 نفر دارد.
تحقیقاتی که امروز منتشر شد، همچنین نشان می‌دهد که آمار مبتلایان در استان شمالی لومباردیا به مرکزیت میلان هفت و نیم درصد است، در حالی که در جنوبی ترین استان ایتالیا یعنی منطقه خودمختار سیسیل حدود سه دهم درصد است.
به گفته مقامات بهداشت و سلامت ایتالیا اکنون استان لاتزو به مرکزیت رم پایتخت این کشور، بیشترین شمار بیماران بستری شده در بیمارستانها را در خود جای داده است.
106

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/171212/آمار-واقعی-مبتلایان-به-کرونا-در-ایتالیا،-شش-برابر-آمار-رسمی-است
بستن   چاپ