ایران پرسمان
بادامچیان: دشمن دنبال تحریم و تحریف از طریق مذاکرات است
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 22:53:38
ایران پرسمان - فارس / دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن فقط امید به تحریم و تحریف و تهدید دارد و آن را می‌خواهد از طریق مذاکرات بی حاصل بدون هیچ دستاوردی به پیش ببرد.
اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در عید سعید قربان اظهار داشت: آمریکا در تحریم ایران و تحریف انقلاب شکست خورده است.
وی افزود: تحریم ها با راهبرد درونزایی و برون نگری که رهبری در اقتصاد مقاومتی مطرح کرده اند به بن بست رسیده است. آمریکا در مکرهای خود دچار شکست شده و توطئه های آن از جمله تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است. تحریم ها باعث بیدارشدن حس اعتماد به نفس ملت ایران در رسیدن به خودکفایی شده است. ملت توانایی خود را نشان داده است. ظرفیت های بالقوه را بالفعل کرده و آرزوهای دشمن به باد فنا داده است.
شکست قطعی تحریم ها
بادامچیان گفت: آمریکا در تحریم ها، ناشیانه ملت ایران را هدف قرار داد که در برابر این تحریم ها، ایرانیان با غرور ملی و غیرت دینی ایستادگی کرد و آن را خنثی نمود و به حول و قوه الهی شاهد شکست قطعی تحریم ها خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه در تحریف انقلاب، جنگ اراده ها و جنگ روایت ها مطرح است، تأکید کرد: ملت با سواد رسانه ای خود جنگ روایت ها را برده است. تحریف انقلاب توسط استکبار جهانی با بصیرت و هوشیاری مردم مواجه شده است. آنها می خواستند مردم را به ستوه آورند. این در حالی است که آمریکا و تروریست های کاخ سفید از مقاومت مردم به ستوه آمده اند.
اعتراف به پیشرفت های محیّرالعقول 40 ساله انقلاب
وی افزود: یک روز پیشرفت های هسته ای، یک روز نفوذ منطقه‌ای ایران، یک روز توانایی های موشکی ما را بهانه خصومت ورزی و دشمنی خود قرار می دهند. حال آنکه این نوع دشمنی، احمقانه است چون نوعی اعتراف به پیشرفت های محیرالعقول 40 ساله انقلاب است.
دنیای اسلام باید در برابر کفر یکپارچه باشد
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه فریب مذاکره و گفتگو از سوی دولت های استعماری را یک مکر و حیله کهنه خواند و گفت: استعمارگران مذاکره را برای امتیازگیری مطرح می کنند. مگر آنکه در مواردی به اجبار برسند. آمریکایی ها در پی مذاکره و توافق نیستند. آنها فقط به یک عکس یادگاری برای انتخابات آینده احتیاج دارند.
وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب به‌مناسبت مراسم حج تأکید کرد: اسلام هر روز قدرت بیشتری در جهان پیدا می کند و ضرورت وحدت اسلامی از منظر فکری مسلمانان روز به روز بیشتر احساس می شود. دنیای اسلام باید در برابر کفر یکپارچه باشد. روح پیام مقام معظم رهبری خطاب به مسلمانان جهان، مقاومت در برابر تجاوزات دنیای کفر و استکبار جهانی با تکیه بر پیشرفت های مادی و معنوی است.
بادامچیان در ادامه افزود: رهبری در این پیام به جهان اسلام اعلام کرده است دموکراسی پول محور و سرمایه داری طبقاتی به بن‌بست رسیده است و متفکران غربی به ناکارآمدی الگوهای لیبرالیستی و سرمایه داری اعتراف دارند.
قرن ضد آمریکایی
وی با اشاره به اینکه آمریکا در قلب بحران و رکود اقتصادی و تبعیض نژادی و دچار بحران است تأکید کرد: امروز تمدن غرب در قاب جاهلیت مدرن ظاهر شده است. سردمداران این تمدن نمی توانند در برابر نور اسلام و نور هدایت پیامبر اسلام (ص) تاب آورند. حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی به متجاوزان حقوق بشر در آمریکا و در سرتاسر جهان اجازه نمی دهد. آنها همچنان بر طبل خشونت و برده داری مدرن و تبعیض نژادی بکوبند. قرن ما قرن ضد آمریکایی است. این ضدیت در قرن ما تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.
بادامچیان رزمایش پیامبر اعظم(ص) در خلیج فارس را یک قدرت نمایی عظیم در برابر شرارت آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: دهها متر زیر زمین هزاران موشک ایرانی در انتظار یک فرمان است که هرگونه تجاوزی علیه ملت ایران را در نطفه خفه کند. شلیک موشک از اعماق زمین برای اولین بار در دنیا بیانگر غیرقابل پیش بینی بودن قدرت نظامی و اوج توان دفاعی و تهاجمی نیروهای مسلح ایران است.
امید دشمن به تحریم و تحریف
وی با اشاره به اینکه امروز با پیشرفت های نظامی ملت ایران هیچ قدرتی به خود اجازه نمی دهد اندیشه تجاوز را در سر بپروراند افزود: دشمن فقط امید به تحریم و تحریف و تهدید دارد و آن را می خواهد از طریق مذاکرات بی حاصل بدون هیچ دستاوردی به پیش ببرد. ما این اقتدار و شکوه نظامی را مدیون اسلام و رهبری های امام المسلمین هستیم و این پیروزی بزرگ را به نیروهای مسلح کشور تبریک می‌گوییم.
تخریب خانه شهید شیخ فضل الله نوری
بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود به‌مناسبت سالگرد شهادت شیخ فضل الله نوری و استمرار مظلومیت وی اظهار داشت: خانه شهید شیخ فضل الله نوری در محله سنگلج پشت ساختمان شهرداری تهران درحال تخریب است. قرار بود با ثبت این خانه در فهرست آثار ملی، خاطرات فداکاری شهید شیخ فضل الله نوری به عنوان یکی از سه بنیانگذار مشروطه زنده نگه داشته شود. مسئولین در این رابطه گزارش اقدامات خود را به مردم ارائه دهند.
وی افزود: شیخ فضل الله نوری پرچمدار مشروطه مشروعه بود. او یک تنه در برابر مشروطه انگلیس ایستاد و جان خود را فدا کرد. او مبتکر شورای نگهبان است. اصرار داشت قوانین مجلس از تصویب شورای نگهبان و علمای برجسته کشور بگذرد تا مشروعیت یابد. اما مستبدین و فراماسونرها زیر بار احکام خدا در مجالس قانونگذاری نمی رفتند و به او هم تهمت دفاع از استبداد و مخالفت با مشروطه ملی زدند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی خطاب به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شهرداری تهران و شورای شهر گفت: شایسته است اقدام مؤثر برای ثبت خانه شهید شیخ فضل الله نوری و سپس تعمیر این خانه به عنوان یک اثر ملی صورت گیرد.
جنبش کمک مؤمنانه یک حرکت انقلابی و جهادی
وی همچنین با اشاره به حرکت تازه مردم و نهادهای دولتی در کمک مؤمنانه گفت: جنبش مواسات و کمک مؤمنانه به اقشار محروم، یک حرکت انقلابی و جهادی است و درست در مقابل راهبرد تحریم ایران و تحریف انقلاب توسط آمریکا قرار دارد. حزب مؤتلفه اسلامی با این حرکت همراهی و همکاری دارد و امیدواریم به وظیفه خود در این‌باره عمل کنیم.
تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر
بادامچیان در پایان با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار داشت: مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در تعظیم شعائر الهی و بزرگداشت عیدالله الاکبر و ایام آخر ماه ذیحجه همچون گذشته تلاش خواهند کرد و این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. 

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/171301/بادامچیان--دشمن-دنبال-تحریم-و-تحریف-از-طریق-مذاکرات-است
بستن   چاپ