ایران پرسمان
4گوشه دنیا/ وصال دو خواهر پس از نیم قرن به خاطر کرونا
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 22:54:25
ایران پرسمان - جماران / به خاطر کرونا، دو خواهر پس از نیم قرن همدیگر را پیدا کردند. دو خواهری که بیش از 50 سال همدیگر را ندیده بودند، در ایالت نبراسکای آمریکا دوباره یکدیگر را ملاقات کردند.
«دوریس کریپن» 73 ساله در ماه مه بیمار شد. وی فکر می ‌کرد که دچار یک آنفولانزای معمولی شده است، اما بدنش آنقدر ضعیف شد که افتاد و دستش شکست. بالاخره معلوم شد که این زن به کووید19 مبتلا شده است. او برای مداوا نزدیک به 30 روز در بیمارستان بستری شد.
وی ​پس از آنکه از بیمارستان مرخص شد، به مرکز توانبخشی در شهر «فریمونت» مراجعه کرد. معلوم شد که در آنجا بیش از 20 سال «بیف بورو» خواهر 53 ساله اش کار می ‌کند. به محض آنکه بورو نام کریپن را در لیست بیماران دید، فهمید که او خواهرش است.
بورو می‌گوید: باور کردنش برای ناممکن بود. من فکر کردم: خدای من، فکر می‌کنم این خواهرم است.
با اینکه حس شنوایی کریپن ضعیف است، بورو نام پدرشان را در تخته نوشت و کریپن تایید کرد که دختر وی است.
کریپن که سال ‌های زیادی در تلاش پیدا کردن خواهرش بود، می ‌گوید: این لطف خداوند است که من را به اینجا (مرکز توانبخشی) فرستادند، اگر من را اینجا نمی‌ فرستادند، من او را پیدا نمی‌ کردم.
این دو خواهر که بیش از نیم قرن همدیگر را ندیده بودند، پدر مشترک و مادرهای مختلف داشتند. کریپن را مادر خودش بزرگ کرده اما بورو را زمانی که او 6 ماهه بود، به خانواده دیگری به فرزندی دادند.
گفته می ‌شود که این دو خواهر، برادران و خواهران دیگر نیز دارند و بورو توانسته است بیشتر آنها را پیدا کند. حالا همه آنها می‌ توانند دور هم جمع شوند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/171320/4گوشه-دنیا--وصال-دو-خواهر-پس-از-نیم-قرن-به-خاطر-کرونا
بستن   چاپ