ایران پرسمان
کتاب مقدس و انتقاداتی به دین مسیحیت
چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 17:06:01
ایران پرسمان -

به گزارش جام نیوز ، مدتی است که برخی از گروه های مسیحی در ایران، در حال تبلیغ گسترده دین مسیحیت هستند و می کوشند تا دست کم بخشی از مردم را مسیحی کنند. از سوی دیگر، این تبلیغات در حالی صورت می گیرد که به عقیده همه صاحب نظران منصف، مسیحیت امروزی، از آن دینی که حضرت عیسی علیه السلام آورده بود، بسیار فاصله گرفته و تقریبا هیچ نسبتی با آن مسیحیت اصلی ندارد.
در این کتاب با یک نگاه عقلانی و مستند، به داوری درباره مسیحیت امروزی پرداخته شده است. کتاب پیش رو در واقع پاسخی منطقی به همه فعالیت های صورت گرفته برای ترویج مسیحیت در ایران است. ارائه مطالب این کتاب در قالبی جذاب می باشد تا مانند بسیاری از کتاب های علمی و خشک با عدم استقبال عموم مردم مواجه نشود.

ایران پرسمان


مرتضی حاجی بابایی، نویسنده این کتاب اظهار داشت: با توجه به فعالیت های مبلغین مسیحی و کلیساهای خانگی برای ضربه زدن به اسلام و گسترش مسیحیت در کشور، تصمیم گرفتیم کتابی مستند و جذاب را تالیف کنیم و در آن به بررسی‌ منطقی دین مسیحیت بپردازیم و تحریف و انحراف مسیحیت امروزی را به روشنی به تصویر بکشیم. البته ما در این کتاب از ذکر دفاعیات مسیحیان امتناع نکردیم و برخی از نقاط مثبت مسیحیت را نیز آوردیم و از بررسی یک طرفه خودداری نمودیم. 
وی افزود: این کتاب، یک کتاب علمی و مستند اما در عین حال جذاب و متفاوت است و زیر نظر متخصصین بنام نقد مسیحیت تالیف شده است. طراحی جذاب و تصویری صفحات کتاب به همراه آوردن مطالب به صورت ساندویجی و کوتاه، این کتاب را به بهشتی برای نوجوانان و جوانان که معمولا حوصله مطالعه کتاب های مفصل را ندارند تبدیل کرده است.این کتاب می تواند نوجوانان و جوانان کشور را در برابر هجمه های مبلغین مسیحی واکسینه کند.
برای خرید این کتاب می توان عدد یک را به 09100799714 ارسال و یا به این سایت مراجعه فرمایید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/171634/کتاب-مقدس-و-انتقاداتی-به-دین-مسیحیت
بستن   چاپ