ایران پرسمان
ویدیو هوایی از شهر تماشایی سیدنی
شنبه 18 مرداد 1399 - 21:05:34
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

کارناوال/ این بار، یک ویدیو هوایی از سیدنی را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم و می‌خواهیم شما را با این شهر تماشایی در استرالیا آشنا کنیم. در این ویدیو می توانید جاذبه های سیدنی را از نظر بگذرانید و تماشای از زیبایی‌های این خطه لذت ببرید. همینطور در ادامه متن، معرفی کوتاهی از این شهر خواهیم داشت و تعدادی از دیدنی های سیدنی را برای‌تان نام می‌بریم تا بیشتر اینجا را بشناسید. 
سیدنی بزرگترین شهر کشور استرالیا و قاره اقیانوسیه به حساب می‌آید و جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر را در خود جای داده است. این شهر که در جنوب شرقی استرالیا قرار دارد و از توریستی‌ترین شهرهای این سرزمین به شمار می‌رود؛ به طوری که سالانه میلیون‌ها نفر از آن بازدید می‌کنند. در این شهر جاذبه‌های طبیعی و پارک های ملی متعددی وجود دارد و در کنارش، موزه‌ها و گالری‌های هنری شاخصی نیز به چشم می‌خورند که همگی فرصت‌های جذابی را در اختیار گردشگران می‌گذارند. 
تالار اپرای سیدنی | Sydney Opera House: این تالار، از مهمترین جاذبه‌های سیدنی به شمار می‌رود و در بیشتر تصاویر و فیلم های شهر، می‌توان چشم‌انداز آن را مشاهده کرد و از معماری منحصربه‌فرد آن لذت برد. نمای بیرونی این تالار، پوسته حلزونی‌شکلی است که یک میلیون و 56 هزار تکه سنگ گرانیت سوئدی دارد. فضای داخلی آن هم شامل 5 سالن تئاتر، 5 سالن تمرین نمایش، 2 سالن اصلی، 4 رستوران، 6 بار و تعداد زیادی فروشگاه می‌شود. بد نیست اشاره کنیم این تالار در تاریخ 20 اکتبر 1973 به صورت رسمی، توسط ملکه الیزابت دوم افتتاح شد. 
پل بندرگاه سیدنی | Sydney Harbour Bridge: این پل استیل در فهرست میراث ملی کشور استرالیا قرار دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. پل بندرگاه سیدنی منطقه مرکز تجاری سیدنی (Sydney central business district) را به ساحل شمالی (North Shore) وصل می‌کند و مسیری‌ست برای عبور وسایل نقلیه، دوچرخه و عابران پیاده. پل سیدنی 49 متر عرض دارد و به عنوان پنجمین پل قوسی جهان شناخته می‌شود. 

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/172639/ویدیو-هوایی-از-شهر-تماشایی-سیدنی
بستن   چاپ