ایران پرسمان
وعده "اون" به روستاییان سیل زده محقق شد
دوشنبه 20 مرداد 1399 - 8:40:30 AM
ایران پرسمان - ایرنا / رسانه های دولتی کره شمالی گزارش دادند محموله غلاتی که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی قول داده بود برای قربانیان سیلاب در روستاها فراهم کند به دست نیازمندان رسیده است.
به گزارش خبرگزاری مرکزی کره شمالی، کیم در بازدید هفته گذشته خود از منطقه «تای چونگ ری» در ناحیه اونفا واقع در استان شمالی «هوانگه» وعد داده بود مقداری غله را از سهم ویژه خود برای قربانیان سیل به این منطقه که سیل باعث تخریب 900 خانه و 600 هکتار مزرعه برنج شده بود ارسال کند.
خبرگزاری کره شمالی روز دوشنبه گزارش کرد کامیون های حامل غلات صبح روز یکشنبه وارد شهرستان اونفا شدند و مراسمی با عنوان "انتقال هدایای ارسال شده توسط رهبر کره شمالی برای مردم" برگزار شد.
این گزارش افزوده است کمک های بزرگ و عاشقانه کیم جونگ اون که امنیت و خوشبختی مردم را در اولویت قرار داده است در منطقه سیلزده اونفا به دست مردم رسیده است؛ «غلات ذخیره کیم» به انبار ویژه غلاتی اشاره دارد که می توان در صورت بروز بحران یا جنگ با دستور کیم از آن استفاده کرد.
سیل ناشی از باران های شدید از هفته پیش در بخش هایی از کره شمالی آغاز شده و پیش بینی می شود تا اواخر این هفته نیز ادامه داشته باشد وقوع سیل در کره شمالی در شرایطی است که این کشور از 6 ماه پیش به دلیل شیوع ویروس کرونا مرزهای خود را با چین بسته است و تحت شدیدترین تحریم های سازمان ملل و آمریکا قرار دارد.
استان هوانگه از استان های اصلی تولید غلات در کره شمالی است و تخریب مزارع این استان تاثیر زیادی بر تولید محصولات کشاورزی در کل کشور دارد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/173165/وعده-"اون"-به-روستاییان-سیل-زده-محقق-شد
بستن   چاپ