ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان: طرح اشتغال پایدار روستایی با محوریت بخش تعاون دستاوردهای مثبتی داشته است ​
دوشنبه 24 شهريور 1399 - 14:07:20
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در بازدید از طرح های اشتغال روستایی بستک گفت: شرکت تعاونی تولیدی زرین بال کوخرد بعنوان تنها کشتارگاه صنعتی استان توانسته با توسعه خط تولید و احداث یک سالن جدید مکانیزه و همچنین توسعه ظرفیت سردخانه، زمینه اشتغال 73 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، " هادی ابراهیمی" در بازدید از روند عملیات اجرایی کشتار و بسته بندی مرغ شرکت تعاونی تولیدی زرین بال کوخرد افزود: این شرکت تعاونی تولیدی با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان و فعالیت تولید ، کشتار، بسته بندی و عرضه مستقیم گوشت مرغ در سال 92 فعالیت خود را با عضویت هفت نفر آغاز کرده است.
وی مبلغ تسهیلات پرداختی از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری برای این طرح را 4 میلیارد تومان ذکر و ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و همچنین ایجاد تولید را از جمله اهداف این طرح عنوان و اضافه کرد: با محوریت بخش تعاون، طرح اشتغال پایدار روستایی در استان دستاوردهای مثبتی را به همراه داشته است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/188647/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-هرمزگان--طرح-اشتغال-پایدار-روستایی-با-محوریت-بخش-تعاون-دستاوردهای-مثبتی-داشته-است--​
بستن   چاپ