ایران پرسمان
لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس 1-0 التعاون عربستان
پرسپولیس مدعی صعود شد
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 10:39:20
ایران پرسمان - شاگردان یحیی گل محمدی اولین برد خود در لیگ قهرمانان آسیا را جشن گرفتند.

به گزارش جام نیوز ، در ادامه هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در گروه سوم این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس ایران به مصاف تیم التعاون عربستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 1-0 به نفع پرسپولیس خاتمه یافت.
یحیی گل محمدی در این مسابقه تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش اعمال کرده بود و خریدهای جدیدش نظیر حامد لک، سعید آقایی،احسان پهلوان،سرلک و آل کثیر را از ابتدا به زمین فرستاد و همین مسئله باعث ناهماهنگی در بازی سرخ پوشان در نیمه اول شد و ابتکار عمل را به زردپوشان التعاون داد. آن ها در چندین صحنه توانستند دروازه پرسپولیس را تهدید کنند که واکنش های به موقع حامد لک، عربستانی ها را از رسیدن به گل محروم کرد.
در نیمه دوم اما شرایط تا حدودی تغییر کرد و این پرسپولیس بود که توپ و میدان را در دست گرفت و توانست چندین بار با اتکا به حرکات تند و تیز نفراتی چون بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل کثیر دروازه التعاون را تهدید کند. بهترین موقعیت قرمزها در این نیمه با ضربه سر احمد نوراللهی به دست آمد که با واکنش خوب کاسیو توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. درنهایت کرنر ارسالی در دقیقه 82 از سوی امید عالیشاه، شجاع خلیل زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مدافع پیش تاخته پرسپولیس با ضربه پای چپ خود، سه امتیازی ارزشمند را به سرخپوشان هدیه کند.
با این نتیجه پرسپولیس با 4 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و التعاون هم با همان 6 امتیاز در رده نخست جدول باقی ماند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/189332/پرسپولیس-مدعی-صعود-شد
بستن   چاپ