ایران پرسمان
عامل نیامدن استراماچونی به استقلال چه کسی است؟
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 10:39:28
ایران پرسمان - با انتشار استوری آندره آ استراماچونی، داستان او و باشگاه استقلال وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش جام نیوز ، رویای بازگشت آندره آ استراماچونی به نیمکت استقلال، برای هواداران این تیم، هر روز وارد مرحله جدید و پیچیده‌ای می‌شود و طرفداران استقلال هرگز از تلاش برای بازگشت سرمربی محبوب تیمشان پا پس نکشیده اند.
در حالیکه با پایان دیدار استقلال و تراکتورسازی در دیدار فینال جام حذفی، باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که این باشگاه به دنبال بازگرداندن سرمربی سابق و ایتالیایی خود است، اما با گذشت بیش از 12 روز از آن دیدار، باشگاه استقلال و مدیرعامل این تیم هرگز به صورت رسمی درخصوص مذاکرات با استراماچونی و نتایج آن، اظهار نظری نکرده اند.
چند روز پیش بود که یوسف دانشیار مترجم سابق استراماچونی و از معدود افراد ایرانی مورد اعتماد او، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی و مکتوبی از سوی استقلال به استرا داده نشده، ولی این سرمربی علاقه‌مند به بازگشت به ایران است و حتی در دیدار‌هایی که بین سعادتمند و نماینده‌های استراماچونی رخ داده است، یک سری توافقات شفاهی نیز صورت گرفته بود.
پس از صحبت‌های دانشیار بود که فدریکو پاستورلو مدیربرنامه استراماچونی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، ضمن تأیید صحبت‌های دانشیار اعلام کرد که پیشنهاد رسمی به استرا داده نشده و به دلیل دیدار‌های حساس استقلال در آسیا، از ذکر جزئیات بیشتر خودداری می‌کند.
اما در حالیکه از روز گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر منتفی شدن حضور سرمربی ایتالیایی در ایران به گوش می‌رسید و حتی از چند گزینه به عنوان سرمربی فصل بعد استقلال یاد می‌شد، انتشار استوری آندره آ استراماچونی، داستان انتخاب سرمربی فصل بعد استقلال را وارد فاز جدیدی کرد و این استوری باعث بازتاب‌های فراوانی در فضای مجازی شد.
دسته‌ای از هواداران عصبانی استقلال، احمد سعادتمند و مدیران تیم را مقصر این پروژه قلمداد می‌کنند و مدعی هستند که مدیرعامل آبی پوشان علاوه بر اینکه هیچ پیشنهاد رسمی را برای استراماچونی ارسال نکرده، بلکه باعث به حاشیه رفتن تیم و از دست رفتن قهرمانی در جام حذفی شده و البته عده کثیری نیز بر این مسئله واقف هستند که عصبانیت استراماچونی به معنای این است که مذاکرات اولیه و شفاهی با استرا صورت گرفته، ولی به دلیل قانونی که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وضع کرده اند، اکنون سرمربی استقلال اجازه حضور در ایران را ندارد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/189334/عامل نیامدن-استراماچونی-به-استقلال-چه-کسی-است؟
بستن   چاپ