ایران پرسمان
پرسپولیس چماق پنجره بسته را از دست منتقدانش گرفت
چهارشنبه 26 شهريور 1399 - 10:39:32
ایران پرسمان - موضوع مورد بحث ما، رویه متفاوتی است که باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای در پیش گرفت.

به گزارش جام نیوز ، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل بدهکاری این باشگاه به سرمربی سابق خود یعنی برانکو ایوانکوویچ، احتمالا در روزهای پیش رو اتفاق خواهد افتاد و پایان یافتن مهلت سرخ پوشان برای تسویه حساب با مرد کروات در پی شکایت او، باعث این اتفاق خواهد بود اما موضوع مورد بحث ما، رویه متفاوتی است که باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای در پیش گرفت. سرخ پوشان ساعتی پیش با انتشار اطلاعیه ای به هواداران خود این موضوع یعنی بسته شدن احتمالی پنجره تیم در روزهای پیش رو را اعلام کردند. اتفاقی که برای اولین بار در فوتبال ایران می بینیم.
سرخ پوشان در این اطلاعیه آورده اند که به دلیل پایان یافتن مدت زمان تسویه حساب با برانکو به دنبال این هستند بتوانند از وی مهلتی بیست روزه بگیرند اما در صورتی که موفق به این کار نشدند هواداران به گوش باشند که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبرو خواهند شد. آنها در ادامه این اطلاعیه آورده اند که در این صورت طی مدت زمان بیست روزه بدهی این مربی را پرداخت خواهند کرد تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود چرا که حکم مورد نظر تنبیهی بوده نه انضباطی و پس از تسویه حساب قابل باز شدن است.
نکته مهم در انتشار این اطلاعیه اتفاقی است که تاکنون در فوتبال ایران ندیده ایم. صداقتی که در این نامه به وضوح پیداست. طبیعتا خبری این چنینی می تواند باعث عصبانیت هواداران هر باشگاهی شود و آن ها را از مدیریت شاکی کند اما مدیران پرسپولیس، برای اولین بار در فوتبال ایران هواداران باشگاه را در جریان موضوعی مهم قرار دادند و حالاست که طرفداران به جای اینکه از باشگاه شاکی باشند با آنها همدل خواهند شد. آنها تلاش و تکاپوی سرخ پوشان برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات را به یاد می آورند و حالا که در جریان جریمه ای احتمالی قرار می گیرند روبروی باشگاه قرار نمی گیرند، هرچند خبر ناخوشایندی را خواهند شنید.
پیش از این هر وقت خبری از محرومیت باشگاهی می شنیدیم، ابتدا از سوی مسئولان باشگاه مورد نظر به صورت تلویحی رد می شد. مدتی بعد با تکذیبه ای مواجه می شدیم که حتی رنگ و بوی تهدید نیز در آن دیده می شد که در صورت ادامه انتشار مطالب نادرست و دادن اطلاعات غلط به هواداران، برخورد خواهیم کرد و ...! پس از تکذیب و وقتی این موضوع از سوی فیفا رسانه ای می شد آرام آرام آنها هم تصمیم می گرفتند تا هواداران را به صورت قطره چکانی مطلع کنند و پس از مدتی همان مدیران با چهره ای حق به جانب، نرسیدن پول و عدم تسویه حساب را به هواداران اعلام می کردند.
آنقدر این اتفاق (عدم صداقت مدیران با هواداران) در فوتبال ایران تکرار شد که دیگر آرزو به دل مانده بودیم تا مدیران برای یک بار هم که شده اعتراف به اتفاقی به ضرر تیم داشته باشند و آنچه واقعیت است را به هواداران اطلاع دهند نه اینکه همیشه سپری از تکذیبیه به همراه داشته باشند.
مدیران پرسپولیس این بار سنت شکنی کردند و از در صداقت وارد شدند و با این تدبیر و ترفند منتقدان باشگاه را هم خلع سلاح کردند. حالا اگر این تیم با بسته شدن پنجره مواجه شود عملا چماقی در دست مخالفان خود برای کوبیده شدن باقی نمی گذارد چون باشگاه از قبل واقعیت را به هوادار گفته است.
راستی، به نظر شما، اگر مدیر قبلی هم به جای تهدید برانکو به شکایت، با این ادبیات درباره سرمربی اسبق پرسپولیس حرف می زد، قشنگ تر نبود؟ مدیریت قبلی در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به شکایت برانکو، اعلام کرد ما هم از برانکو شکایت می کنیم اما مدیریت فعلی در واکنش به مرد کروات که از بدقولی باشگاه شاکی است، برانکو را جنتلمن خطاب می کند و تاکید می کند حق را تمام و کمال به برانکو می دهد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/189336/پرسپولیس-چماق-پنجره-بسته-را-از-دست-منتقدانش-گرفت
بستن   چاپ