ایران پرسمان
هفته تهران، فرصت های گردشگری شمال تهران را معرفی می کند
سه شنبه 25 شهريور 1399 - 17:08:00
ایران پرسمان - «هفته تهران» فرصت مغتنمی است تا در آن سیاست ها، برنامه ها و اقدامات منطقه به نحو مناسبی به شهروندان معرفی و نظر و مشارکت شهروندان به فرصت های سرمایه گذاری در گردشگری شمیران جلب شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با حسین گنجی معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات شهرداری تهران ضمن اشاره به برگزاری برنامه های هفته تهران اظهار داشت: فضاهای اکولوژیکی طبیعی، وجود اماکن مذهبی، تفرجگاه ها، کاخ موزه ها، خانه موزه ها، بوستان های فرامنطقه ای، مراکز تجاری سنتی و مدرن، باغ سفارتخانه‌ها و به عنوان پتانسیل و ظرفیت های متنوع گردشگری در شمال تهران است که در طول هفته و به خصوص روزهای پایانی هفته جاذب تعداد کثیری از شهروندان است.
موسوی حضور فعال و مستمر مردم در صنعت گردشگری را یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و بیان کرد: در هر فعالیت و موضوعی که مردم حضور داشته و دارند، موفقیت در آن عرصه بیشتر بوده است به همین منظور باید برای مردم مزیت و صرفه اقتصادی ایجاد شود تا فعالانه وارد این صنعت شوند.
او به جایگاه خطیر تبلیغات در روابط عمومی و تاثیر آن در تعامل با شهروندان اشاره کرد و گفت: حوزه ی تبلیغات به نوعی وظیفه حساس آموزش شهروندی و توسعه دانش همگانی را عهده دار بوده و می تواند در ارتقای آگاهی از حقوق متقابل شهر و شهروند، تاثیر به سزایی داشته باشد.
معاون تبلیغات و انتشارات مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز با اشاره به برگزاری شایسته «هفته تهران» در پایتخت گفت: افتتاحیه مراسم "هفته تهران" با عنوان «نکوداشت شمیران» در شمیران و اختتامیه این مراسم در شهرری در منطقه بیست برگزار خواهد شد.
گنجی بیان کرد: در هفته تهران به معرفی اقداماتی که مجموعه شهرداری تهران در راستای تحقق شعار "تهران شهری برای همه" انجام داده است، می پردازیم و مردم را از روند رو به توسعه ای که در مدیریت شهر ایجاد شده است، آگاه می کنیم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/189350/هفته-تهران،-فرصت-های-گردشگری-شمال-تهران-را-معرفی-می-کند
بستن   چاپ