ایران پرسمان
فعال اصولگرا: کدام یک از نامزدها گلی به سر این ملت و کشور زدند؟
جمعه 28 شهريور 1399 - 15:40:29
ایران پرسمان - برنا / یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: این مردم مظلوم ستمدیده که امروز بیش از هر زمان دیگری (پس از پیروزی انقلاب)، هزاران هزار امید بسته اند، دیگر از این عرض اندام‌های جناحی و فخرفروشی‌در مقابل جناح دیگر، واقعا خسته‌ شدند.
«ابوالقاسم رئوفیان»، دبیرکل حزب ایران زمین، در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات 1400، رقابتی درون جریان اصولگرایان خواهد بود؟ به برنا گفت: ما نباید فراموش کنیم که پیروزی نظام در گرو این که کدام جناح رای بیاورد، نیست، پیروزی نظام سیاسی جمهوری اسلامی در تحقق راهبرد مشارکت حداکثری است. در انتخابات اخیر مجلس در سال گذشته شاهد بودیم که چه فاجعه‌ای رخ داد در حالی که این روند، زیبنده نظامی که چهار دهه را گذرانده نیست؛ بدین گونه که تفاوت درصد شرکت‌کنندگانِ پای صندوق های رأی‌مان، با کمترین درصد شرکت کنندگان قبل از این، به بالای 10 درصد برسد. ابتدا باید برای رفع معضل کاهش نرخ مشارکت کنندگان فکری کرد. دردناک است وقتی که برخی، رأی آوری نامزدهای مورد حمایت خود را در مشارکت حداقلی می‌بینند.
این چهره سیاسی اصولگرا افزود: کدام یک از نامزدهای مورد حمایت این جریانات سیاسی آمدند و گلی به سر این ملت و کشور زدند؟! چرا بسیاری به فکر جناح و جناح‌بازی هستند در حالی که باید به فکر مردم باشند. این مردم مظلوم ستمدیده که امروز بیش از هر زمان دیگری (پس از پیروزی انقلاب)، هزاران هزار امید بسته‌اند، دیگر از این عرض اندام‌های جناحی و فخرفروشی‌در مقابل جناح دیگر، واقعا خسته‌ شدند.
رئوفیان ادامه داد: متاسفانه هیچ یک از دو جناح مطرح نتوانستند رضایت مردم و اعتماد آنان را جلب کنند و برای جلب اعتماد اکثریت حامیان گذشته خود، راهکاری بیابند. 
او عنوان کرد: اینکه رقابت درون جناحی خواهد بود یا اینکه دو جناح برابر هم صف‌آرایی می‌کنند، اولویت بعدی انتخابات است. اولویت اول حفظ آبروی نظام است و آن در گرو، تحقق راهبرد مشارکت حداکثری است که متاسفانه مغفول مانده و برنامه‌ای را هم در این ارتباط از هیچ جناحی شاهد نبوده‌ایم که البته این به عملکرد سه قوه نیز، باز می‌گردد.
رئوفیان اضافه کرد: نتیجه این رفتارها و دعواهای سیاسی و عملکردهای ضعیف، موجب شده که حال نظام خوب نباشد و متأثر از آن، مردم هم حال خوشی ندارند. از این رو هم مردم هم نظام، متأثر از یکدیگر بوده و هر دو معلول عدم انسجام فکری بین مسئولان و نبودن هنر مدیریت در کشور، است.
دبیرکل حزب ایران زمین اشاره کرد: انتخابات 1400 از چند جهت با انتخابات‌های گذشته متفاوت است زیرا جامعه حال خوشی ندارد، مردم از برخی مسئولان ناراضی هستند و این عدم رضایت مردم به این دلیل است که می‌بینند، کرسی‌های خدمت به مردم از سوی برخی مسئولان به صحنه تسویه حساب‌های سیاسی و کشمکش‌های جناحی تبدیل شده و آنچه در عمل مورد توجه جدی قرار نمی‌گیرد مردم، حفظ آرامش روانی آنها و برخورداری‌شان از یک زندگی متعارف که حق مسلم‌شان است.
او ادامه داد: انتخابات 1400 متفاوت است از این جهت که عوامل انگیزشی برای آوردن مردم پای صندوق های رای به حداقل ممکن خود رسیده، زیرا رأی دهندگان، دیگر گول شعارهای عوام‌گرایانه را نمی‌خورند و اجازه رسیدن به مطامع سیاسی را به آنان نمی‌دهند. این انتخابات متفاوت است، از این نظر که به تعبیری دست کسانی را که در شعارهایشان، سعی بر شوراندن هواداران جناحی علیه هواداران جناح مقابل هستند برای مردم آشکار شده است. به هر روی انتخابات 1400 بیش از انتخابات‌های دیگر، نیاز به مشارکت معنادار و حداکثری مردم دارد.
این چهره سیاسی اصولگرا در پایان گفت: خصومت‌ها و تشدید تحریم‌ها و تحولات منطقه اقتضای بیشتری در برگزاری یک انتخابات موفق و امیدبخش برای دوستان ایران و نظام جمهوری و مأیوس‌کننده برای دشمنان را دارد که این امر مسئولیت، همه را سنگین‌تر می‌کند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/190178/فعال-اصولگرا--کدام-یک-از-نامزدها-گلی-به-سر-این-ملت-و-کشور-زدند؟
بستن   چاپ