ایران پرسمان
ترامپ برای تصاحب آرای سیاهپوستان خیز برداشت
يکشنبه 6 مهر 1399 - 12:25:18
ایران پرسمان - مهر / رئیس جمهور «سفید برتر پندار» آمریکا طی مراسمی با دادن وعده‌هایی به سیاه‌پوستان، تلاش کرد تا آرای آنان را به نفع خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده جذب کند.
در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به شدت نژادپرست بوده و از زمان روی کار آمدن وی، سطح اقدامات نژاد پرستی در ایالات متحده رشد چشمگیری داشته اما با این وجود او سعی دارد تا آرای سیاهپوستان را در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر کسب کند. 
در همین رابطه خبرگزاری آلمان در گزارشی می نویسد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، در سخنانی در آتلانتا قول داد چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری آینده پیروز شود، گام‌هایی در جهت بهبود زندگی آمریکاییان آفریقایی‌تبار بردارد.
او به سیاه‌پوستان وعده داد که سه میلیون فرصت شغلی جدید و 500 هزار بنگاه جدید برای آنها ایجاد کند.
ترامپ طی کارزار انتخاباتی در آتلانتا وعده‌های زیادی به سیاهان داد و اعلام کرد که آنها باید از موقعیت‌های بهتری برای دسترسی به آموزش و پرورش بهره‌مند شوند.
او با این ادعا که سیاهان برای آمریکا اهمیت بسیار بسیار زیادی دادند، اعلام کرد که 19 ژوئن، روزی تاریخی که آخرین برده آمریکایی آزاد شد، باید تعطیل رسمی شناخته شود.
ترامپ مدعی شد که در دوران زمامداری کوتاه خود بیش از جو بایدن در دهها سال فعالیت سیاسی‌اش به سیاهان خدمت کرده است.
رئیس جمهور آمریکا گفت: «عدالت نژادی زمانی متجلی می‌شود که جو بایدن از فعالیت در رقابت عمومی کناره بگیرد. او مثل من آمریکاییان سیاهپوست را نمی‌شناسد».
تلاش ترامپ برای جلب آرای سیاهپوستان در حالی است که سیاه‌پوستان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری به طور سنتی به حزب دموکرات رأی می‌دهند زیرا این حزب را در پیکار با نژادپرستی فعال‌تر می‌بینند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/194687/ترامپ-برای-تصاحب-آرای-سیاهپوستان-خیز-برداشت
بستن   چاپ