ایران پرسمان
افشاگری نیویورک‌تایمز علیه رئیس‌جمهور آمریکا در آستانه انتخابات
دوشنبه 7 مهر 1399 - 09:30:13
ایران پرسمان - نیویورک تایمز در گزارشی فاش کرد دونالد ترامپ در «١٠ تا ١5 سال» هیچ مبلغی را به عنوان مالیات به دولت فدرال آمریکا پرداخت نکرده و در سال ٢٠١6 که به عنوان رییس‌جمهور آمریکا انتخاب شده تنها ٧5٠ دلار به عنوان مالیات پرداخت کرده است

به گزارش جام نیوز ، نیویورک‌تایمز نوشته که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوریآمریکا، در بیشتر سال‌های اخیر هیچ مالیاتی به دولت فدرال نداده و در سالی که به ریاست‌جمهوری انتخاب شد، و همین‌طور در سال نخست ریاست‌جمهوری‌اش فقط 750 دلار به دولت فدرال مالیات داده است.
این روزنامه آمریکایی که می‌گوید به سوابق مالیاتی دو دهه اخیر آقای ترامپ و شرکت‌هایش دست پیدا کرده، در گزارشش نوشته که این میزان مالیات پرداختی او "عمدتا" بابت ضرر و زیان مالی است که شرکت‌های او در گزارش‌های مالیاتی‌شان آورده‌اند.
رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست خبری که بلافاصله بعد از انتشار این گزارش داشت، این ادعاها را رد کرد و گفت "کاملا خبر جعلی است".
روزنامه نیویورک‌تایمز می‌گوید از ترامپ و شرکت‌هایش که در مالکیت "سازمان ترامپ" هستند، اوراق مالیاتی به دست آورده که تا دهه 1990 میلادی می‌رود؛ و همین‌طور اسناد مالیاتی او در سال‌های 2016 و 2017 میلادی.
سازمان ترامپ، مجموعه اقتصادی که در مالکیت اوست، این ادعاها را رد کرده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/195145/افشاگری-نیویورک‌تایمز-علیه-رئیس‌جمهور-آمریکا-در-آستانه-انتخابات
بستن   چاپ