ایران پرسمان
دشمنی آمریکا با مردم ایران تمامی ندارد؛ تحریم‌های جدید در راهند!
سه شنبه 8 مهر 1399 - 09:50:53
ایران پرسمان - این تحریم‌ها دو هدف دارند: اول از بین بردن مجاری اندک درآمد برای دولت ایران و دوم جلوگیری از جو بایدن در بازگرداندن آمریکا به توافق هسته‌ای در صورت پیروزی او در انتخابات آبان ماه.

به گزارش جام نیوز ، در ادامه دشمنی مقامات کاخ سفید با مردم ایران، خبرگزاری بلومبرگ از قول سه منبع آگاه خبر داد که دولت دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، در حال بررسی تحریم‌های جدید برای قطع ارتباط اقتصاد ایران با جهان است. این تحریم‌ها 14 بانک و کل بخش مالی را هدف قرار خواهد داد.
بر اساس این گزارش، این اقدام که دسترسی جمهوری اسلامی به سیستم مالی جهان را از بین می‌برد، اندک راه‌های قانونی باقیمانده برای ایران را محدودتر کرده و این کشور را به تجارت‌های غیررسمی و غیرقانونی وابسته‌تر خواهد کرد.
این پیشنهاد همچنان در حال بررسی است و هنوز برای شخص ترامپ ارسال نشده است.
به گفته منابع این گزارش، این تحریم‌ها دو هدف دارند: اول از بین بردن مجاری اندک درآمد برای دولت ایران و دوم جلوگیری از جو بایدن در بازگرداندن آمریکا به توافق هسته‌ای در صورت پیروزی او در انتخابات آبان ماه.
بنابر این گزارش، مقامات وزارت خزانه‌داری، وزارت خارجه و شورای امنیت ملی آمریکا از اظهار نظر در این مورد خودداردی کرده‌اند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/195685/دشمنی-آمریکا-با-مردم-ایران-تمامی-ندارد؛-تحریم‌های-جدید-در-راهند!
بستن   چاپ