ایران پرسمان
پرداخت 135 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به کسب و کارهای آسیب دیده در قزوین
سه شنبه 8 مهر 1399 - 09:51:38
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارها و فعالان حوزه حمل ‌و نقل استان که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی از تمدید پرداخت تسهیلات کرونا در قزوین خبر داد و گفت: مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارها و فعالان حوزه حمل ‌و نقل استان که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شده است . وی افزود: از ابتدای شروع طرح تاکنون، 135 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری در قزوین پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون 21 هزار و 39 پرونده با اشتغال 29 هزار و 576 نفر و درخواست 270 میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل معرفی شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: تا امروز بانک‌های سپه، ملی و ملت از نظر پرداخت‌ تسهیلات در جایگاه اول تا سوم قرار دارند و استان قزوین از این نظر رتبه ششم کشور را دارد.
گروسی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به 14 رسته شغلی مصوب صورت می‌گیرد، گفت: تاکنون بیشترین میزان پرداختی به مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه ای و شرکت حمل و نقل عمومی برون‌ شهری و درون شهری صورت گرفته و در سایر بخش‌ها از قبیل کشاورزی نیز پرداخت تسهیلات انجام شده است.
وی اضافه کرد: سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا فعال است و متقاضیان می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و درخواست خود را تکمیل کنند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/195697/پرداخت-135-میلیارد-تومان-تسهیلات-کرونا-به-کسب-و-کارهای-آسیب-دیده-در-قزوین
بستن   چاپ