ایران پرسمان
حمله عوامل مسیح علینژاد به وکیل امیرحسین مرادی +عکس
سه شنبه 8 مهر 1399 - 18:00:13
ایران پرسمان - در پی افشاگری یک وکیل درباره علت خودکشی پدر یک متهم در ایران، مسیح علینژاد دستور حمله به این وکیل و بی اعتبار کردن او را صادر کرد!

به گزارش جام نیوز ، بابک پاک‌نیا، وکیل امیرحسین مرادی در گفت‌و‌گو با بی‌بی‌سی درباره علت خودکشی پدر این متهم گفت: تماس یک نفر از خارجِ کشور و ترساندن خانواده‌ باعث خودکشی پدر شده است. فرد تماس‌گیرنده به دروغ می‌گوید فرزند شما در صف اعدام است و اگر با من مصاحبه نکنید، امیرحسین اعدام خواهد شد!» ( بیشتر بخوانید )
این افشاگری در کنار خبرهایی در مورد تماس‌های مکرر مسیح علینژاد طی هفته‌های اخیر با خانواده امیرحسین مرادی برای انجام مصاحبه وپخش اخبار دروغینِ اعدام این متهم، از سوی عوامل این پیمانکار وزارت خارجه آمریکا، موجب شد تا بلافاصله کارمندان مسیح علینژاد به میدان آمده و به وکیل مرادی حمله کنند.
یکی از این افراد، مهناز افشار است که به طمع پول و ثروت از کشور خارج شده و به شبکه‌های سعودی پیوست اما پس از مدتی کوتاه، به سرنوشت دیگر فریب‌خوردگان این رسانه‌ها دچار شد و به نظر می‌آید برای امرار معاش مجبور به کار برای امثال علینژاد شده است.
جالب اینجاست که امقال افشار و علینژاد، با توئیت‌های همین وکلای کرواتی، بارها علیه ایران جنجال سازی و سیاه‌نمایی کرده اند.

ایران پرسمان


شاهد علوی، از دیگر افرادی که تحت نظر علینژاد فعالیت می‌کند هم به میدان آمده و بدون دلیل و مدرک، تماس گیرنده را به نروژ وصل کرده تا شاید کارفرمای خود را نجات دهد.

ایران پرسمان


106

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/195977/حمله-عوامل-مسیح-علینژاد-به-وکیل-امیرحسین-مرادی--عکس
بستن   چاپ