ایران پرسمان
حس شاعرانه احمد سعادتمند برای به دست آوردن دل هواداران
عشق یک طرفه مدیرعامل استقلال!
چهارشنبه 9 مهر 1399 - 04:36:14
ایران پرسمان - مدیرعامل استقلال با انتشار پستی عاشقانه اعلام کرد که استعفایش از این سمت شایعه است و به کار خود در باشگاه ادامه می دهد.

به گزارش جام نیوز ، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که در گفت وگوی یک طرفه شب گذشته خود سبب رسانه ای شدن بسیاری از مشکلات استقلال و تلاطم بیشتر در این باشگاه شد؛ حالا استعفایش از سمت مدیرعاملی را تکذیب کرده است.
چند ساعت پیش خبری مبنی بر برکناری و هم چنین استعفای او منتشر شد اما سعادتمند با انتشار یک پست عاشقانه در کانال تلگرامی باشگاه استقلال این اخبار را تکذیب کرد.
احمد سعادتمند در پستی در کانال رسمی باشگاه استقلال نوشت:
هواداران عزیز
باسلام واحترام
شایعه مبنی بر استعفای اینجانب موضوعیت ندارد.زیرا از ابتدا با عشق پای در راهی سخت به قصدخدمت وج لب رضای خاطر خداوندمنان ونیز عاشقان استقلال ستودنی کمر همت بستم.پس روا نمیدارم که از عهد خود باز گردم.
زیرا عاشقان راعشق ورزیدن رواست.
سعادتمند پیش از این هم اعلام کرده بود که استعفا نمی دهد و حالا با استفاده از کلمات زیبا و عاشقانه اعلام کرد به عهدی که در ابتدا بسته است پایبند خواهد ماند.
دنیای فوتبال ثابت کرده که برای به دست آوردن دل هواداران نیازی به استفاده از اشعار یا کلمات ادبی خاصی نیست و اعمال مدیرعامل، بازیکن و مربی به خوبی ثابت می کند که او تا چه اندازه برای تیم دل می سوزاند؛ پس مدیرعامل استقلال هم برای گرفتن حمایت هواداران می تواند سعادتمند بماند و نیازی به احمد شاملو شدن نیست؛ فقط کافی است مدیر باشد؛ همین .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/196111/عشق-یک-طرفه-مدیرعامل-استقلال!
بستن   چاپ