ایران پرسمان
هواپیمایی که در دوران کرونا به رستوران تبدیل شد!
شنبه 26 مهر 1399 - 19:42:27
ایران پرسمان - لست سکند / این روزها به دلیل شرایط ایجاد شده توسط ویروس کرونا بسیاری از سفرهای هوایی محدود شده‌ و شرکت‌های هواپیمایی جهت جبران ضرر و زیان‌های جاری به دنبال درآمدزایی از روش‌های مختلف هستند. بعضی از ایرلاین‌ها مانند کانتاس و EVA سفرهای بدون مقصد را برگزار کردند و بعضی دیگر مانند ایرلاین سنگاپور در اقدامی بی‌سابقه بلیط هواپیمای خود را برای صرف وعده شام در ایرباس A380 به فروش گذاشت!
این اقدام هواپیمایی سنگاپور که در 12 اکتبر انجام شد با استقبال فراوانی مواجه گشت و تمامی بلیط‌ها در کمتر از 30 دقیقه به فروش رفتند. به دلیل استقبال فوق‌العاده مردم، ایرلاین سنگاپور اعلام کرده است که علاوه بر تمدید این برنامه امکان رزرو صندلی‌ها را نیز فراهم می‌کند.
در تاریخ 24 و 25 اکتبر مهمانان می‌توانند تجربه صرف یک وعده غذایی در ایرباس A380 را داشته باشند. البته در این برنامه هیچگونه پروازی صورت نمی‌گیرد و هواپیما همانند یک رستوران که در پارکینگ فرودگاه چانگی پارک شده‌ است انتظار مهمانان را می‌کشد؛ قیمت صندلی‌های هواپیما به صورت زیر تعریف شده است.
40 دلار برای صندلی‌های کلاس اکونومی، 70 دلار برای صندلی‌های اکونومی پرمیوم و 236 دلار برای صندلی‌های فرست کلاس.
البته فاصله گذاری اجتماعی در این برنامه رعایت شده و تمامی صندلی‌های هواپیما به فروش نخواهد رفت. به طور دقیق‌تر هر هواپیما تنها میزبان 471 سرنشین خواهد بود و صندلی های مجاور هر سرنشین خالی خواهند ماند مگر اینکه افراد به صورت خانوادگی یا گروهی صندلی رزرو کرده باشند.
زمان ناهار از ظهر آغاز شده و تا ساعت 15:00 ادامه خواهد داشت. سرنشینان این امکان را دارند تا غذای خود را از میان منوی استاندارد هواپیما، رستوران‌های زنجیره‌ای و منوی پراناکان (Peranakan) که توسط سرآشپز مشهور سنگاپوری، شرمی لی آماده می‌شود انتخاب کنند.
صبر کنید این تمام ماجرا نخواهد بود! دارندگان بلیط این برنامه همچنین می‌توانند در صورت تمایل یک تور هواپیماگردی هم داشته باشند و از کابین‌هایی که تنها برای خدمه هواپیما در دسترس است و سایر جاهای هیجان انگیز هواپیما بازدید داشته باشند. علاوه بر این، سرنشینان هواپیمای ایرباس A380 می‌توانند از سرگرمی‌های مختلفی بهره‌مند شوند که یکی از آن ها دسترسی به 1000 فیلم و سریال است که برایشان در نظر گرفته شده است. در آخر به سرنشینان هواپیما سوغاتی اهدا می‌شود که به نوعی یادگار این تجربه منحصر به فرد خواهد بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/205668/هواپیمایی-که-در-دوران-کرونا-به-رستوران-تبدیل-شد!
بستن   چاپ