ایران پرسمان
وضع قوانین جدید در مناظره برای جلوگیری از آبروریزی
چهارشنبه 30 مهر 1399 - 00:10:06
ایران پرسمان - مقررات تازه‌ای برای آخرین مناظره تلویزیونی دونالد ترامپ و جو بایدن اعلام شد که براساس آن میکروفون آنها در بخش‌هایی از این مناظره خاموش خواهد بود.

به گزارش جام نیوز ، این مناظره یک ساعت و نیم طول می‌کشد و به بخش‌های پانزده دقیقه‌ای تقسیم می‌شود که هر بخش به موضوع خاصی اختصاص دارد. در ابتدای هر بخش، دو نامزد دو دقیقه فرصت دارند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند که در این مدت میکروفون طرف دیگر خاموش خواهد بود تا نتواند حرف رقیب را قطع کند. بعد از آن نوبت به پرسش و پاسخ می‌رسد که میکروفون هر دو طرف باز خواهد بود.
این تغییر پس از اعتراض و انتقادها به اولین مناظره تلویزیونی این دو اعمال شد که بارها دو طرف و بیشتر دونالد ترامپ، حرف دیگری را با خشم قطع یا هر دو همزمان صحبت کردند طوری که دنبال کردن مناظره دشوار بود. برخی رسانه‌های آمریکا رای‌دهندگان آمریکایی را بازنده بزرگ آن مناظره توصیف کردند.
ستاد انتخاباتی ترامپ، مقررات تازه را به نفع جو بایدن دانسته و برگزارکنندگان مناظره را متهم کرده که موضوع‌ها را طوری انتخاب کرده‌اند که به نفع جو بایدن باشد و سیاست خارجی را در مناظره نگنجانده‌اند.
ستاد بایدن هم گفته مسئله عملکرد ترامپ در همه‌گیری کرونا در بین موضوع‌ها نیست و این همان چیزی است که رئیس‌جمهور آمریکا سعی می‌کند از آن پرهیز کند.
دومین مناظره انتخاباتی تلویزیونی دونالد ترامپ و جو بایدن که قرار بود 18 مهر انجام شود، پس از ابتلای ترامپ به کرونا و مخالفتش با برگزاری آن بصورت مجازی لغو شد.
آخرین مناظره تلویزیونی در دانشگاه بلمونت در نَشویل در ایالت تنسی برگزار می‌شود؛ ساعت چهار و نیم صبح جمعه دوم آبان به وقت ایران.
106

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/207098/وضع-قوانین-جدید-در-مناظره-برای-جلوگیری-از-آبروریزی
بستن   چاپ