ایران پرسمان
چالش‌های عجیب کارگزار پرسپولیس با کریم باقری!
چهارشنبه 30 مهر 1399 - 00:10:12
ایران پرسمان - از اول تیر ماه امسال کریم باقری به دلیل عقد قرارداد با یک شرکت تجاری و تبلیغاتی در فضای مجازی (اینستاگرام)، نوع فعالیت خود را تغییر داد.

به گزارش جام نیوز ، از اول تیر ماه امسال کریم باقری به دلیل عقد قرارداد با یک شرکت تجاری و تبلیغاتی در فضای مجازی (اینستاگرام)، نوع فعالیت خود را تغییر داد. مربی پرسپولیس طبق این قراردادی که بسته، میهمانان مختلفی را دعوت می‌کند و با انجام مصاحبه، با شرکت مذکور همکاری خود را پیش می برد. کریم باقری حتی در برخی مواقع با شخصیت‌های ورزشی و هنری به صورت زنده در اینستاگرام نیز گفت‌وگو می‌کند.
ظاهرا این فعالیت تبلیغاتی باقری چندان به مذاق کارگزار پرحاشیه پرسپولیس خوش نیامده و در مدتی که کریم باقری برنامه اجرا کرده، در پیام‌هایی به مسئولان باشگاه تذکر و گلایه کرده‌اند. مسئولان شرکت آتیه داده پرداز که در این مدت انتقادهای زیادی به نحوه قرارداد آنها با پرسپولیس وارد شده و خیلی از افراد معتقد هستند که این قرارداد بیشتر از اینکه به نفع باشگاه باشد به نفع این شرکت است و آنها با بهره از برند به دنبال سهم‌خواهی‌های بیشتری نیز هستند، در پیامی که به این باشگاه بابت فعالیت‌های کریم باقری ارسال کرده اند، متذکر شده‌اند که بازیکنان و مربیان حق ندارند بدون اجازه این شرکت در فعالیت‌های تجاری غیر از این کارگزار حضور پیدا کنند و این کار کریم باقری مانع از درآمدزایی این شرکت می‌شود.
طبق اخباری که رسیده این تذکرها به گوش کریم باقری هم رسیده و این مربی ظاهرا بابت این گلایه کارگزار ناراحت شده است. وی معتقد است که فعالیت او در فضای مجازی مربوط به باشگاه نمی‌شود و در حیطه فعالیت‌های شخصی او است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/207099/چالش‌های-عجیب-کارگزار-پرسپولیس-با-کریم-باقری!
بستن   چاپ