ایران پرسمان
کنعانی زادگان کی با پرسپولیس تمرین می‌کند؟
چهارشنبه 30 مهر 1399 - 00:10:14
ایران پرسمان - محمد حسین کنعانی زادگان دقیقا درحال پیمودن همان مراحلی است که پیش از این شجاع خلیل زاده طی کرد.

به گزارش جام نیوز ، محمد حسین کنعانی زادگان دقیقا درحال پیمودن همان مراحلی است که پیش از این شجاع خلیل زاده طی کرد. مدافعی که با حضور در پرسپولیس توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و به یکی از مدافعان میانی طراز اول فوتبال ایران تبدیل شود. با توجه به بندی که در قرارداد او گنجانده شده، حالا به دنبال افزایش مبلغ قراردادی است که خودش رقم آن را پایین می داند.
کنعانی زادگان ساعتی قبل در مصاحبه ای با اشاره به این موضوع تاکید کرد: «قبل از لیگ قهرمانان آسیا با باشگاه به توافق رسیدم و فقط یک امضا مانده بود که موکول شد به بعد از لیگ قهرمانان آسیا. اتفاقا رسول پناه هم به قطر آمد و گفت مشکلات حل می‌شود و وقتی برگشتیم مساله تو را درست می‌کنم. حالا هم منتظر هستم در چند روز آینده تماس بگیرند و من به باشگاه بروم.»
جملاتی که نشان می دهد او نیز مثل شجاع خواهان افزایش رقم قرادادش است. هرچند خودش تاکید می کند که رقم درخواستی او زیاد نیست: «این که می ‌گویند درخواست 10 یا 15 میلیاردی داشتم اصلا درست نیست. البته یکی دو باشگاه ایرانی و باشگاه های قطری چنین پولی می دهند اما اینطور نیست که چنین درخواستی از پرسپولیس داشته باشم. فقط دوست دارم باشگاه به مساله من رسیدگی کند، درخواستی که من دارم اصلا نامعقول نیست و به همان قیمت معقول راضی هستم.»
ادعایی که پیش از این شجاع خلیل زاده هم داشت و حتی در گفتگو با تعدادی از پیشکسوتان از جمله علی کریمی نیز به آن اشاره داشت. اما چه کسی است که نداند رقم معقول کنعانی زادگان و خلیل زاده چقدر با رقم معقول مد نظر باشگاه متفاوت است. به هر ترتیب شنیده می شود کنعانی زادگان که هنوز در تمرینات این فصل پرسپولیس شرکت نکرده، تا زمانی که باشگاه رقم قرارداد او را افزایش ندهد، در تمرینات شرکت نخواهد کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/207100/کنعانی-زادگان-کی-با-پرسپولیس-تمرین-می‌کند؟
بستن   چاپ